De erge hitte is voorbij , het ging hier gisteravond goed te keer , maar alles is heel gebleven
Vroeg me wel af of dit zou blijven liggen op het lange gedeelte van de flat

Wat ligt daar op het dak Corrie? Ja wat ging jet te keer he,,om acht uur was jet bijna nacht zo donker. Onweer zat hier vlak boven leek het wel en wat een wind.Corrie schreef: ↑10 jul 2024, 08:42Dat heeft Diki " je schat van een hulphond " goed gedaan![]()
Wat doe jij dan als gastvrouw Ientje ?
De erge hitte is voorbij , het ging hier gisteravond goed te keer , maar alles is heel gebleven
Vroeg me wel af of dit zou blijven liggen op het lange gedeelte van de flat
![]()
Afval van dak vernieuwen op de flat

Waar bestel of koop jij de hertehuid? Ik keek er naar. Maar degene die laag in vet is, moet ik een kg. Van bestellen, en dat is zo jammer als Diki net niet eet. Ze is een beetje uitgekeken op de elandhuidMarga. schreef: ↑05 jul 2024, 07:52De keuze, wel of niet verhuizen is nog niet zo gemakkelijk, je wil er natuurlijk niet op achteruit gaan. Succes.Ientje schreef: ↑04 jul 2024, 15:26Net wezen kijken naar een huisje waar ik vrij hoog in de rij voor sta. Maar volgens de beschrijving een tuin op zuid west
De tuin was een stenen plaatsje met een muurtje, amper 1,5 meter diep en aan de achterkant. Daar kan je hooguit wat bakken hangen.en amper een stoeltje neerzetten. De voorkant lag naast een voormalig restaurant, wat daar komt is nog niet bekend. Het was een donker achteraf straatje.
Denk dat ik mijn aanvraag weer intrek. Voor Corrie, dukatenburg 40.

Vroege vogels jullieMarga. schreef: ↑18 jul 2024, 07:43Goede morgen. Ik zit te wachten op de taxi. Ik ga zo met Lotus naar de dierenarts voor haar jaarlijkse controle, ik ben benieuwd.
Er zijn geen echte klachten maar Lotus is momenteel verzot op gras en ze zit regelmatig met haar pootje links boven bij haar kop.
Dit kan door de CM/SM komen maar er kan ook weer iets mis zijn met het gebit.
Dit hoop ik toch niet maar ik wacht het af.

Ik zet het even in hondenverhalen want het gaat goed dus het hoort niet tussen ziektes.Jo-Anne schreef: ↑18 jul 2024, 08:54Vroege vogels jullieMarga. schreef: ↑18 jul 2024, 07:43Goede morgen. Ik zit te wachten op de taxi. Ik ga zo met Lotus naar de dierenarts voor haar jaarlijkse controle, ik ben benieuwd.
Er zijn geen echte klachten maar Lotus is momenteel verzot op gras en ze zit regelmatig met haar pootje links boven bij haar kop.
Dit kan door de CM/SM komen maar er kan ook weer iets mis zijn met het gebit.
Dit hoop ik toch niet maar ik wacht het af.![]()
Ben benieuwd hoe het met haar is gesteld.
Misschien als je het wilt delen een topic openen?
https://shihtzuforum.nl/viewforum.php?f=10
![]()