Waardeloos zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben

Corrie schreef: ↑05 aug 2024, 14:17Waardeloos zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben
Na 5 uur tobben is Henk gisteravond opgehaald met de ambu en ligt in het ziekenhuis met longontsteking.
Ga vanavond naar hem toe bus / tram , zal niet meevallen omdat de vermoeidheid bij mij ook niet overgaat
Ben ik een paar dagen redelijk goed dan gebeurd er weer wat en val ik weer diep
Waardeloos jaar wat dit alles betreft .

Heerlijk geniet van je chocomelletjeIentje schreef: ↑06 aug 2024, 10:57Vanmorgen om kwart over 7, tot 8 uur gewandeld., met vakantievriendjes die logeren bij de buurvrouw verderop. Daarna ontbijtje voor ons, diki netjes in haar bakje hoor,
ik zag allemaal zwarte spikkeltjes op het raam en een vensterbank die vies was van opgedroogd water van net planten water geven. Dus ik kreeg de geest, heb dat allemaal mooi schoon gepoetst. Zaten de spikkeltjes aan de buitenkantdus ook de buitenkant gedaan. Ik heb van die ramen lappen, soort wafeltjes lappen, ideaal. Een druppelte afwasspul erop, goed natmaken,m uitwringen en raam schoonmaken, daarna drogen met de blauwe wafeltjes doek.
![]()
Inmiddels was het tien uur, nogmaals een half uur gewandeld,nu met de spaniel vriendinnetjes. En vanaf nu, heerlijk op de bank, boek, airco. En kopje koude chocomelk. Wat hebben we het toch goed,
![]()
Fijne dag allemaal.

Nee beneden, maar dat is genoeg. Bovenverdieping staat praktisch leeg, ik slaap ook beneden. Bed in een hoek weggezet. Door mijn achillespezen ben ik in de ochtend net een waggelende eend. Dus dan trap,op en af lijkt me niet een goed plan. En met de zorg van mijn ma, sliepen we beiden beneden, zij op een echt goed bed, ik op een uitklapbedje,Jo-Anne schreef: ↑06 aug 2024, 12:10Heerlijk geniet van je chocomelletjeIentje schreef: ↑06 aug 2024, 10:57Vanmorgen om kwart over 7, tot 8 uur gewandeld., met vakantievriendjes die logeren bij de buurvrouw verderop. Daarna ontbijtje voor ons, diki netjes in haar bakje hoor,
ik zag allemaal zwarte spikkeltjes op het raam en een vensterbank die vies was van opgedroogd water van net planten water geven. Dus ik kreeg de geest, heb dat allemaal mooi schoon gepoetst. Zaten de spikkeltjes aan de buitenkantdus ook de buitenkant gedaan. Ik heb van die ramen lappen, soort wafeltjes lappen, ideaal. Een druppelte afwasspul erop, goed natmaken,m uitwringen en raam schoonmaken, daarna drogen met de blauwe wafeltjes doek.
![]()
Inmiddels was het tien uur, nogmaals een half uur gewandeld,nu met de spaniel vriendinnetjes. En vanaf nu, heerlijk op de bank, boek, airco. En kopje koude chocomelk. Wat hebben we het toch goed,
![]()
Fijne dag allemaal.![]()
Heb jij boven ook airco?