Snel gaat het niet worden, het is nu alweer woensdag.
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Leuk cavia's Ientje. Ik heb ze zelf ook als kind gehad, ze piepen nogal maar nu heb ik genoeg aan Lotus en kat Nemo.
Vanmiddag moet ik weer met Nemo naar de dierenarts, nieuwe ronde nieuwe kansen, ik hoop dat het nagels knippen met de nieuwe medicijnen wel lukt.
58 euro voor een minuscuul flesje, ik word er niet blij van.
Achter ligt ook alles nog steeds open, het is alleen bij mij. Ze hebben twee jaar geleden een nieuwe afwateringsbuis gelegd en een put gemaakt omdat er water op het gras bleef staan. Deze buis hebben ze niet goed op de andere buizen aangesloten waardoor het zand de buis in is gespoeld en de tegels zijn verzakt. Erg vervelend is dat juist nu de egels terug zijn en ik als de dood ben dat ze in het gat en buis terecht komen.
Ik heb gisteren de corona enting gehad, ik heb buiten een wat gevoelige arm nergens last van, het halve dorp was er voor de prik.
Vanmiddag moet ik weer met Nemo naar de dierenarts, nieuwe ronde nieuwe kansen, ik hoop dat het nagels knippen met de nieuwe medicijnen wel lukt.
58 euro voor een minuscuul flesje, ik word er niet blij van.
Achter ligt ook alles nog steeds open, het is alleen bij mij. Ze hebben twee jaar geleden een nieuwe afwateringsbuis gelegd en een put gemaakt omdat er water op het gras bleef staan. Deze buis hebben ze niet goed op de andere buizen aangesloten waardoor het zand de buis in is gespoeld en de tegels zijn verzakt. Erg vervelend is dat juist nu de egels terug zijn en ik als de dood ben dat ze in het gat en buis terecht komen.
Ik heb gisteren de corona enting gehad, ik heb buiten een wat gevoelige arm nergens last van, het halve dorp was er voor de prik.
Zijn de nagels gelukt?
Blijven bellen over dat alles zo open ligt.
Blijven bellen over dat alles zo open ligt.
Bij ons moedertje wordt vandaag een traplift geplaatst.
Mijn broertje is bij haar. Best spannend voor haar. Ze zei al als het maar niet te langzaam gaat
Mijn broertje is bij haar. Best spannend voor haar. Ze zei al als het maar niet te langzaam gaat

Ohhh dat is fijn zeg
Had het daar toevallig gisteren over met m'n zusje , ze wil niet verhuizen omdat ze alleenstaand is en dan alleen in aanmerking komt voor een klein 2 kamerflatje
Haar overburen hebben kortgeleden ook een traplift gekregen via de WMO
Ik wist niet dat dat mogelijk was.
Had het daar toevallig gisteren over met m'n zusje , ze wil niet verhuizen omdat ze alleenstaand is en dan alleen in aanmerking komt voor een klein 2 kamerflatje

Ik kan mij goed voorstellen dat je zus het niet ziet zitten om naar een twee kamer flatje te gaan.Corrie schreef: ↑14 okt 2024, 16:22Ohhh dat is fijn zeg![]()
Ik kom als ik wil verhuizen ook alleen maar in aanmerking voor flatjes. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om mijn huidige woning voor een flat te ruilen.
Dus daar loopt je zus ook tegen aan, ik dus ook iedere keer. En die twee kamer dingen zijn vaak bijna net zo duur. Alleen geen ruimte om je k..ont te keren. Wmo gemeente kan je die trapliften aanvragen! Ook in Nieuwegein hoor,Corrie schreef: ↑14 okt 2024, 16:22Ohhh dat is fijn zeg![]()
Gerbil nummer twee overleden. Ik had net een afspraak gemaakt om haar naar de da te brengen, want ik zag dat het niet goed ging. Het overzetten in het vervoersbakje was teveel, of misschien genoeg. Zo heeft ze niet meer de stress van vervoer gehad.
Voelt toch raar, natuurlijk heb je niet de band met ze zoals met een groter dier. Maar ik was zo blij met ze. Ruim twee geworden, dus wel nette leeftijd.
Wat sneu Ientje
maar idd geen stress voor vervoer gehad
Heb jij nog gekeken naar beneden appt hier bij mij, mijn zus woont in IJsselstein dus komt er niet voor in aanmerking.
Heb jij nog gekeken naar beneden appt hier bij mij, mijn zus woont in IJsselstein dus komt er niet voor in aanmerking.

Nee, die is er langs geglipt , verdikkie ik kijk bijna dagelijks.
Ijsselstein heeft zeker ook wmo waar je traplift kan aanvragen!
Vanochtend thuisbezoek gehad voor achter uitgaan korte termijn geheugen van Henk .
Was niet veel anders dan dat we hadden gehad van de praktijkondersteuning assistente.
In gesprek ging het moeilijk , met test plaatjes onthouden ging goed , ikzelf heb ook nog vragenlijst moeten invullen.
5 nov uitslag en hoe evt verder
Kreeg gisteren bericht dat een casemanager voorlopig niet beschikbaar is wegens veel aanvraag
Was niet veel anders dan dat we hadden gehad van de praktijkondersteuning assistente.
In gesprek ging het moeilijk , met test plaatjes onthouden ging goed , ikzelf heb ook nog vragenlijst moeten invullen.
Kreeg gisteren bericht dat een casemanager voorlopig niet beschikbaar is wegens veel aanvraag

Weer een stapje verder. Maar oh wat een ellende met hulp als je het nodig hebt. Als ik die reclames zie over er is hulp en noem maar op. Dan kan ik wel schreeuwen, er is geen hulp- ! Moest Henk ook een klok,tekenen met wijzers op een bepaalde stand?Corrie schreef: ↑17 okt 2024, 13:28Vanochtend thuisbezoek gehad voor achter uitgaan korte termijn geheugen van Henk .
Ik mocht er niet bij zitten , maar ik ving daar wel iets over op en op een bepaalde tijd zetten
Hij zei wel niet stiekem op de klok kijken
die hangt boven de tafel
Hij zei wel niet stiekem op de klok kijken

Overal zijn er tegenwoordig lange wachtlijsten voor.
Gisteravond bracht een poes ons een bezoekje , had dorst en dronk uit een volle emmer regenwater
Door weerspiegeling raam moeilijk te zien

Daar gaat ze weer

Door weerspiegeling raam moeilijk te zien

Daar gaat ze weer

Vliegen de honden dan niet door het raam?
Luca zal door de ramen vliegen