Ga je weer naar je werk Lise , lukt dat weer , dat is wel fijn dan .
Hiervoor thuis gewerkt of helemaal niet ?

Ik werk drie dagen per week thuis. Op woensdag haalt een collega mij op. Als autorijden weer lukt, dan ga ik weer vier dagen naar school. Gelukkig heb ik gewoon door kunnen werken, ben alleen de week na de operatie uit de running geweest.
Als je je werk leuk vind, waarom dan ook niet gewoon doorwerken.Lise schreef: ↑30 okt 2024, 06:56Ik werk drie dagen per week thuis. Op woensdag haalt een collega mij op. Als autorijden weer lukt, dan ga ik weer vier dagen naar school. Gelukkig heb ik gewoon door kunnen werken, ben alleen de week na de operatie uit de running geweest.
Nog een fijn nieuwtje. Vorige week was ik op school. Mijn contract loopt op 31 december af. Ik kreeg de vraag of ik nog door wilde gaan met werken en ik heb ja gezegd. Ben er blij mee, ik vind mijn werk nog super leuk dus ik ga nog even door. Het wordt tot aan de zomervakantie of tot 31 december 2025. Dit moet nog met HRM besproken worden.

Ze kunnen ook zo in de weg lopenIentje schreef: ↑01 nov 2024, 16:41Zo. DIKI liep voor mijn voeten, ik was op weg naar de bank, diki ook, zag haar niet en languit door de kamer, mijn hoofd gestoten aan een kastje, met glas, en mijn enkel dubbelgeklapt. Glas was nog heel, fijn is een kastje van mijn oma nog. Gelukkig goed afgelopen, want ik heb diki niet geraakt. Maar zo snel kan dat dus gaan.
Daar kan Lise van meepraten.
Diki helemaal hoteldebotel op mij springen, de schat![]()
![]()

Ik weet dat jij hier heeeel blij mee bent!Lise schreef: ↑30 okt 2024, 06:56Ik werk drie dagen per week thuis. Op woensdag haalt een collega mij op. Als autorijden weer lukt, dan ga ik weer vier dagen naar school. Gelukkig heb ik gewoon door kunnen werken, ben alleen de week na de operatie uit de running geweest.
Nog een fijn nieuwtje. Vorige week was ik op school. Mijn contract loopt op 31 december af. Ik kreeg de vraag of ik nog door wilde gaan met werken en ik heb ja gezegd. Ben er blij mee, ik vind mijn werk nog super leuk dus ik ga nog even door. Het wordt tot aan de zomervakantie of tot 31 december 2025. Dit moet nog met HRM besproken worden.

Al gewend Corrie