Luna

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

Luna

Bericht door Corrie » 21 dec 2024, 14:53

Ben nog steeds aan de bibber en de tranen komen steeds weer , vanochtend tijdens de wandeling Luna kwijtgeraakt .
Het ene moment nog achter me en geef de dames een koekje , wanneer ik na een klein stukje lopen weer achterom kijk zie ik alleen Kissy.
Ik roepen , niets te zien , terug gelopen en roepen, niets
Terwijl ik terug liep op een ander paadje gekeken ,niets te zien en maar roepen .Intussen andere mensen tegen gekomen en gevraagd , niemand wat gezien . 1 mevrouw is nog een andere kant opgegaan , niets
Van ellende maar richting huis ,misschien is ze gewoon doorgelopen .
Nog steeds roepend , zie ik daar in de verte nou iets lichts aan het einde van de straat ,ohh er staat iemand bij dus een ander hondje wat uitgelaten wordt.
Even later zie ik iemand aankomen en die heeft iets in haar armen , bewoog niet , pppfftt zal toch niet.
Vlak bij me , ja het is Luna levend en wel , ik kon geen woord uitbrengen.
Jonge vrouw zag haar zitten en hoorde mij uit de verte roepen , is eerst bij haar blijven staan en daarna opgepakt en me tegemoet gelopen .
Wat een geluk dat ze niet de straat over gelopen is . Weinig verkeer zo vroeg , maar er zal toch maar net een bus of auto aankomen .
Ik denk dat ze bij de splitsing het paadje heeft genomen die we haast nooit lopenmaar toevallig van de week wel een keer omdat aan het einde van het andere paadje een hijskraan bezig was al het snoeihout wat er lag in een vrachtwagen te laden .
Aan luna is verder niks te merken , toen we thuiskwamen gingen de dames wel even samen dollen .
Het is trouwens een wonder dat ze zich heeft laten oppakken en dragen want daar heeft ze een hekel aan .
Gelukkig goed afgelopen .
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Luna

Bericht door Jo-Anne » 21 dec 2024, 15:19

Ach meiss wat een schrik. :blommetje Klein kerstwondertje dat Luna zich liet oppakken :xfirew
Gelukkig alles goed afgelopen en was er een lief iemand die haar terug bracht bij jou.

Blehh wat naar, ga je haar nu aan de lijn doen :deer :sjaal

Afbeelding
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 21 dec 2024, 16:11

Gelukkig goed afgelopen Corrie. Is schrikken als je ze kwijt bent en in je hoofd spelen in korte tijd heel veel doemscenario's af.

Ientje

Bericht door Ientje » 21 dec 2024, 16:50

Ohhh wat erg, wat een geluk dat het zo goed is afgelopen. Hulde ook voor de mevrouw die haar rustig heeft opgepakt. Vreselijk wat een ervaring,

Corrie

Bericht door Corrie » 21 dec 2024, 19:34

Luna is echt mijn schaduw , in huis ook , als ik me beweeg kijkt ze al wat ik ga doen .jaja het is echt een Wonder dat ze zich heeft laten oppakken en dragen , ik wilde aan Henk laten zien hoe ,nou ze probeerde echt uit allemacht om los te komen . Misschien toch vreemde ogen die dwingen..
Op die wandeling heb ik nu dus nog een punt om extra op te letten .
Denk dat ik vannacht niet veel zal slapen , de hele dag gaat het al door m'n hoofd.
Ik laat ze wel gewoon op de wandelingen los lopen waar het kan :dogwalk
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 21 dec 2024, 21:50

How :surprised :surprised

Dat is schrikken, gelukkig goed afgelopen. :love
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 22 dec 2024, 09:23

Corrie schreef:
21 dec 2024, 19:34
Luna is echt mijn schaduw , in huis ook , als ik me beweeg kijkt ze al wat ik ga doen .jaja het is echt een Wonder dat ze zich heeft laten oppakken en dragen , ik wilde aan Henk laten zien hoe ,nou ze probeerde echt uit allemacht om los te komen . Misschien toch vreemde ogen die dwingen..
Op die wandeling heb ik nu dus nog een punt om extra op te letten .
Denk dat ik vannacht niet veel zal slapen , de hele dag gaat het al door m'n hoofd.
Ik laat ze wel gewoon op de wandelingen los lopen waar het kan :dogwalk
Hoe ging het vanochtend? had je nog de zenuwen om te gaan wandelen.... :sjaal :love
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 22 dec 2024, 10:14

Helemaal goed gegaan met het laatste gedeelte als gisteren :dogwalk
De zenuwen gieren nog wel door m'n lichaam

Thanx Jo-Anne
Schattig plaatje trouwens in het topic :love
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 22 dec 2024, 11:59

Dat was schrikken Corrie Gelukkig is Luna weer bij je
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 23 dec 2024, 12:01

Ik kan mij goed voorstellen dat je erg geschrokken bent, gelukkig kon je haar alweer snel gezond en wel in je armen sluiten.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 30 dec 2024, 20:00

Wat een verhaal. Gelukkig is er niets gebeurd 🍀.

Plaats reactie