Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Heb je de foto’s niet in de cloud?
Dan zie je ze normaal op de nieuwe tablet ook.
Dan zie je ze normaal op de nieuwe tablet ook.

Wat rot van je tablet Ientje
Kan je niet helpen heeft geen verstand van
Wat lief van je buurtjes
Kan je niet helpen heeft geen verstand van
Wat lief van je buurtjes

Geen idee, wat is dat? Ze staan op de tablet die fotoos. . Maar het beeldscherm doet niets meer. Kan hém, bv niet uitschakelen, totaal niets.
Met het google account zijn maar een paar fotoos meegekomen.
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kunnen ze bij een computerzaak alle bestanden van de meeste gecrashte computers voor je op een usbstick zetten, je kunt altijd even informeren. Succes.
Danknje dat ga ik vragen. Fotoos vd tekeningen staan erop.Marga. schreef: ↑30 dec 2024, 09:35Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kunnen ze bij een computerzaak alle bestanden van de meeste gecrashte computers voor je op een usbstick zetten, je kunt altijd even informeren. Succes.
We wonen in een dorp, weinig vuurwerk tot nu toe. Maar een knal is al genoeg om Gizmo in alle staten te krijgen. Gerum. Baal ervan.
Hier zijn ze vanaf een uur of 5 constant aan het knallen.
Net hier vlak voor , Luna op de bank schrok, kwam overeind en keek in de rondte
Kissy ligt in de mand en slaapt er doorheen ( doof)
Net hier vlak voor , Luna op de bank schrok, kwam overeind en keek in de rondte
Kissy ligt in de mand en slaapt er doorheen ( doof)

Iedereen een fijne jaarwisseling en voorspoedig 2025 gewenst.
Vannacht al met de lamp aan in mijn bed gelegen, tot 2 uur knallen en nu begint het alweer. Dat wordt niet meer lopen vandaag. Binnen doet diki het goed, tot de lamp uitgaat en ze de flitsen ziet. buiten is het paniek,
Radio klassiek staat aan, ze noemen steeds de honden . Vanavond speciale rustgevende muziek voor de dieren.
Fijne en gezonde jaarwisseling allemaal.
Radio klassiek staat aan, ze noemen steeds de honden . Vanavond speciale rustgevende muziek voor de dieren.
Fijne en gezonde jaarwisseling allemaal.

Denk het niet met haar buik.Jo-Anne schreef: ↑31 dec 2024, 11:03Advocaatje met slagroom geven??![]()
https://www.telegraaf.nl/vrouw/15553118 ... e-advocaat
Nee ik zou het ook niet doen hoor. Sowieso niet.Ientje schreef: ↑31 dec 2024, 12:37Denk het niet met haar buik.Jo-Anne schreef: ↑31 dec 2024, 11:03Advocaatje met slagroom geven??![]()
https://www.telegraaf.nl/vrouw/15553118 ... e-advocaat

Heb je niet zo`n nachtlampje?Ientje schreef: ↑31 dec 2024, 10:03Vannacht al met de lamp aan in mijn bed gelegen, tot 2 uur knallen en nu begint het alweer. Dat wordt niet meer lopen vandaag. Binnen doet diki het goed, tot de lamp uitgaat en ze de flitsen ziet. buiten is het paniek,
Fijne en gezonde jaarwisseling allemaal.![]()

Carbid kanon draait hier inmiddels op volle toeren....
trilt gewoon in huis
zo hard is dat.

Jo-Anne schreef: ↑31 dec 2024, 13:16Heb je niet zo`n nachtlampje?Ientje schreef: ↑31 dec 2024, 10:03Vannacht al met de lamp aan in mijn bed gelegen, tot 2 uur knallen en nu begint het alweer. Dat wordt niet meer lopen vandaag. Binnen doet diki het goed, tot de lamp uitgaat en ze de flitsen ziet. buiten is het paniek,
Fijne en gezonde jaarwisseling allemaal.![]()
Heb een dimbaar lampje naast mijn bed, maar dat moest wel voluit, om drie uur heb ik het uitgedaan, derde nacht op rij dat ik niet geslapen heb. Is niet erg. Vannacht de vierde nacht en dan slapen als zes osjes,
Misschien nog een kijktip...
vanavond op npo 2 om 22.15
A STREET CAT CALLED BOB
geen acteur deze kat, is zichzelf een straatkat
Fijne avond allemaal
Knuff ook voor alle hond (Molly) jes en kat Nemo van het forum en geniet van elkaar
Alvast een fijne jaarwisseling van ons

vanavond op npo 2 om 22.15
A STREET CAT CALLED BOB
geen acteur deze kat, is zichzelf een straatkat
Fijne avond allemaal
Knuff ook voor alle hond (Molly) jes en kat Nemo van het forum en geniet van elkaar
Alvast een fijne jaarwisseling van ons

Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Diki heeft zich goed gehouden. Nu wachten tot het een keer stopt om nog even een plasje te doen. Net was ik al in de tuin maar opeens weer een paar pijllen en knallen, dat was net iets te veel.
Diki heeft zich goed gehouden. Nu wachten tot het een keer stopt om nog even een plasje te doen. Net was ik al in de tuin maar opeens weer een paar pijllen en knallen, dat was net iets te veel.