Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Corrie, begin je net beter te worden vd griep en nu je knie. Beterschap. Ik hoop dat het pootje van Luna niet te erg is?
@Corrie
Wat een ontzetten leuk plaatje
Kouuuudd vandaag brrrrrrr en ze geven ook nog sneeuw op....niet normaal toch....
Wat een ontzetten leuk plaatje
Kouuuudd vandaag brrrrrrr en ze geven ook nog sneeuw op....niet normaal toch....

Waarschijnlijk in het noorden sneeuw morgen dus misschien bij jou
Echt koude wind bbrrrr

Goede morgen. Het sneeuwt hier en ik moet het nog een week rustig aan doen, geen wandelingen en niet traplopen. Balen, ik had er vandaag graag op uit getrokken met mijn camera.
Ik heb gisteren de tweede cortisone injectie in de ontstoken slijmbeurs in mijn heup gehad maar nu onder echogeleiding. Ik blijk een verzwakte bilspier te hebben waarschijnlijk is dat de oorzaak van de slijmbeursontsteking.
Als de ontsteking rustig is moet ik naar de fysio. Ik kan niet lang op een gewone stoel zitten vandaar dat ik hier momenteel niet veel aanwezig ben. Gelukkig kan ik wel op de bank zitten en lopen gaat ook prima maar mag met mate, ik lees momenteel veel.
Ik heb gisteren de tweede cortisone injectie in de ontstoken slijmbeurs in mijn heup gehad maar nu onder echogeleiding. Ik blijk een verzwakte bilspier te hebben waarschijnlijk is dat de oorzaak van de slijmbeursontsteking.
Als de ontsteking rustig is moet ik naar de fysio. Ik kan niet lang op een gewone stoel zitten vandaar dat ik hier momenteel niet veel aanwezig ben. Gelukkig kan ik wel op de bank zitten en lopen gaat ook prima maar mag met mate, ik lees momenteel veel.
Marga, wat naar allemaal. Hoop op een spoedig herstel voor jou!

Gefeliciteerd Corrie met de wedstrijd!
Marga veel beterschap, heel pijnlijk lijkt me dat
Mooie plaatjes zet je iedere keer neer JoAnne, geniet ik van,
Eerste aflevering van lego masters bekeken vorige week, en ik ben overstag gegaan. Heb een klein doosje gekocht om een orchidee te maken van lego. Tja, dat is erg leuk en de orchidee is bijna af.
Vandaag komt de aircoman voor onderhoud. Had ik financieel even niet op gerekend, want dan had ik die lego niet gekocht. Maar goed het moet gebeuren, mijn sparbankboekje is er goed voor toch? Ik had tekenles maar die maar afgezegd. Jammer , ben bezig met twee poezen, moeder en zoon, erg leuk, als hij ooit af komt laat ikhet jullie zien,
Inmiddels mijn bed en kastje verschoven en pijn in mijn rug. Nu nog terugschuiven als de mijnheer is geweest. Hij wil vast wel even helpen.
Fijne dag allemaal
Marga veel beterschap, heel pijnlijk lijkt me dat
Mooie plaatjes zet je iedere keer neer JoAnne, geniet ik van,
Eerste aflevering van lego masters bekeken vorige week, en ik ben overstag gegaan. Heb een klein doosje gekocht om een orchidee te maken van lego. Tja, dat is erg leuk en de orchidee is bijna af.
Vandaag komt de aircoman voor onderhoud. Had ik financieel even niet op gerekend, want dan had ik die lego niet gekocht. Maar goed het moet gebeuren, mijn sparbankboekje is er goed voor toch? Ik had tekenles maar die maar afgezegd. Jammer , ben bezig met twee poezen, moeder en zoon, erg leuk, als hij ooit af komt laat ikhet jullie zien,
Inmiddels mijn bed en kastje verschoven en pijn in mijn rug. Nu nog terugschuiven als de mijnheer is geweest. Hij wil vast wel even helpen.
Fijne dag allemaal
@ Marga
Beterschap gewenst
Pijnlijk zo'n injectie of valt het mee ?
Hier geen sneeuw en gelukkig ook niet die koude wind van afgelopen dagen

Beterschap gewenst
Pijnlijk zo'n injectie of valt het mee ?
Hier geen sneeuw en gelukkig ook niet die koude wind van afgelopen dagen

@ Ientje
Ziet het er echt leuk uit zo'n bloem ( orchidee) van lego
Heb idd zoiets weleens voorbij zien komen
Heb toch liever een echte
Waar zouden we zijn zonder spaarpotje , gelukkig reserve voor onverwachte dingen
Ziet het er echt leuk uit zo'n bloem ( orchidee) van lego
Heb idd zoiets weleens voorbij zien komen
Heb toch liever een echte
Waar zouden we zijn zonder spaarpotje , gelukkig reserve voor onverwachte dingen

Helemaal mee eens, hij is nu helemaal af, wel grappig geworden maar erg plastic achtig

Weet dat het pijnlijk die slijmbeursontsteking heeft er ook mee gelopen, ook injectie er voor gehad maar op den duur help dat ook niet meer.
Na een half jaar ben ik er aan geopereerd, en nooit geen last meer gehad.

Bedankt voor het leuke plaatje.
Ik zag erg tegen de tweede injectie op maar hij is mij 100% meegevallen, ik heb de prik niet eens gevoeld het inspuiten van de vloeistof in de ontsteking was wel pijnlijk.
Helaas begin ik nu alweer pijn te voelen bij b.v.b. het sokken aantrekken maar toch maar even afwachten.
Ik ga straks de huisarts bellen voor een verwijzing voor de fysio, dan kan ik gelijk een afspraak maken.
Marga, ik zeg niet dat het jou kan helpen. Maar sinds afgelopen zomer heb ik een tensapparaat. En het scheelt mij veel,paracetamol. Aangemeten en geadviseerd door de poli pijn bestrijding,
Het is idd pijnlijk al is het nu te doen, hopelijk word het bij mij niet meer erger.
Ik moest eerst even kijken wat het is, het klinkt goed.
Maar ik ga eerst naar de fysio en dan overleg ik daar met hem.
Ik las het en ook dat de fysio ze soms ook gebruikt en dat je op hun voorschrift er ook eentje kunt lenen via de zorgverzekering.
Klopt. Je jrijgt hem eerst op,proef. Heb je er baat bij dan vraagt de (bij mij) de pijn arts hem bij de verzekering aan. Alles is basis pakket, zijn mijn plakkers op dan is een telefoontje voldoende.
Wat een ander weer, het regende een beetje toen ik voor de tweede ronde vertrok. Maar halverwege droog, ik ben doorgelopen naar het winkelcentrum en heb daar een netje sinaasappels gekocht. Heerlijk even niet zo,n koude snijdende wind.
Nu met mijn kopje thee op de bank.
Nu met mijn kopje thee op de bank.
Zeker ander weer maar hoop toch wel op wat droge dagen .
Ik in de regen
met boodschappen doen , mandarijnen, bananen, appels ,druiven en blauwe bessen bij groente/ fruitkraam en andere boodschappen bij de Jumbo
Vanmiddag naar de boog voor bloeddruk , loop wat af
Geen HH hulp morgen , baal ik wel van .
Ik in de regen
Vanmiddag naar de boog voor bloeddruk , loop wat af
Geen HH hulp morgen , baal ik wel van .

Wat een heerlijk weer vandaag , beetje lente gevoel
Buiten bezig geweest , wat gesnoeid , dood spul weggehaald en een boompje wat helemaal scheef was gaan staan met veel moeite ( met op het laats wat hulp van Henk ) eruit gehaald, hij vond zowiezo aan dat boompje niets aan .
Maar uitgeput nu , alles doet zeer
De hondjes hielden ons natuurlijk gezelschap
2 van die tassen vol in de gft container en een grote afvalzak met dikke stukken in de rest container

Buiten bezig geweest , wat gesnoeid , dood spul weggehaald en een boompje wat helemaal scheef was gaan staan met veel moeite ( met op het laats wat hulp van Henk ) eruit gehaald, hij vond zowiezo aan dat boompje niets aan .
Maar uitgeput nu , alles doet zeer
De hondjes hielden ons natuurlijk gezelschap
2 van die tassen vol in de gft container en een grote afvalzak met dikke stukken in de rest container