Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Bij post.nl punt geweest. Pakje is van iemand anders dan ik dacht maar van wie weet ik dus niet. Ik heb maar betaald, maar het voelt niet rechtvaardig. Maar contact krijgen met iemand van postnl wat de Bruna mevrouw me aanraadde , probeer dat maar eens. Drie,kwartier,bezig geweest met een of andere computerchatbox. Toen de stoom uit mijn oren kwam gestopt en betaald.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik bevestiging vd betaling, via mail en wat stond er bij, frankeer de volgende keer voldoende. Ja ehhhh ik ben de ontvanger van een pakje,zonder porto.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik bevestiging vd betaling, via mail en wat stond er bij, frankeer de volgende keer voldoende. Ja ehhhh ik ben de ontvanger van een pakje,zonder porto.
Maar stond jou adres dan juist op die brief?Ientje schreef: ↑09 mei 2025, 11:37Bij post.nl punt geweest. Pakje is van iemand anders dan ik dacht maar van wie weet ik dus niet. Ik heb maar betaald, maar het voelt niet rechtvaardig. Maar contact krijgen met iemand van postnl wat de Bruna mevrouw me aanraadde , probeer dat maar eens. Drie,kwartier,bezig geweest met een of andere computerchatbox. Toen de stoom uit mijn oren kwam gestopt en betaald.

Ja was wel voor mij. Ik had die week meerdere pakjes ontvangen. Een heeft het gefrankeerd als briefpost. Ik denk ook dat ik weet wie, maar ben niet zekerl
Goedemorgen allemaal. Het regent hier pijpestelen
,
,
Hier val het mee regent een klein beetje

Vanmiddag in een enorme bui. Diki tussen mijn voeten gezet en over haar heen gebogen om haal wat te beschermen. Het kletterde op mijn rug. Duurde maar even, maar we waren beiden doorweekt. Daarna wilde,diki,echt niet verder meer, dus andere route genomen, 
Joh hier nauwelijks regen. Is wel hard nodig.

Ah Zyna wat doet je zus nu
Karel deed altijd de deken op de bank met zijn voorpoten weghalen en dan gaan liggen hè
Karel deed altijd de deken op de bank met zijn voorpoten weghalen en dan gaan liggen hè