Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Meest spannende gaat het weerzien met de familie zijn na 40 jaar

Johh fam. zo lang niet gezien
Hoop op een gezellige tijd voor allemaal

Was het maar waar,
Vanmorgen wilde ik een was in de machine doen, plons. Stond hij halfvol water.mhoe kan dat, kraan zit altijd dicht na het wassen.en de laatste was geen probleem.
Pluizen filter er uit gehaald. Zat een labeltje in van een shirtje. Bakje voor de wasverzachter ook vol water. Alles helemaal schoon gemaakt.
Buurman erbij en hij zei zet maar aan. Met angst en beven en jawel hij doet het, geen foutmelding, inmiddels klaar.goed gecentrifugeerd. . Machine staat op zolder. Dus dat wordt nog vaak controleren voor mij, zucht.
Vanmorgen wilde ik een was in de machine doen, plons. Stond hij halfvol water.mhoe kan dat, kraan zit altijd dicht na het wassen.en de laatste was geen probleem.
Pluizen filter er uit gehaald. Zat een labeltje in van een shirtje. Bakje voor de wasverzachter ook vol water. Alles helemaal schoon gemaakt.
Buurman erbij en hij zei zet maar aan. Met angst en beven en jawel hij doet het, geen foutmelding, inmiddels klaar.goed gecentrifugeerd. . Machine staat op zolder. Dus dat wordt nog vaak controleren voor mij, zucht.
Een wasmachine heeft weleens zijn kuren Ientje
Hier ook weleens doe die het niet, wacht dan poosje, en Ja hoor hij doe het dan weer
Hier ook weleens doe die het niet, wacht dan poosje, en Ja hoor hij doe het dan weer

Zeker maar ook heel fijn om elkaar na zo`n tijd weer te ontmoeten.
Wens jou en Nadia daar een goeie tijd. Zo prachtig mooi daar en de zee heerlijk

Hè altijd vervelend dit. Dat is een hele klim steeds voor je als de wasmachine op zolder staatIentje schreef: ↑26 jul 2025, 12:19Was het maar waar,
Doet tie het weer goed? anders moet je een wasbord....

Oh ja de zee....wat is het toch ook prachtig daar.
Voor mij is het al lang geleden dat ik daar was. Leuk om te zien.
fijne vakantie nog!

Hallo iedereen
Vakantie was geweldig, weer terug in de regen.
Morgen avond weer met de hondjes richting kust voor 14 dagen, ze hebbennons toch gemist.
Mieke had zich goed geamuseerd bij zyna en luna.
Vakantie was geweldig, weer terug in de regen.
Morgen avond weer met de hondjes richting kust voor 14 dagen, ze hebbennons toch gemist.
Mieke had zich goed geamuseerd bij zyna en luna.

Wat zullen ze blij zijn Zyna en Luna dat jullie er weer zijn
En dan ook nog lekker naar de zee lekker op mollenjacht
Goed dat Mieke zich heeft geamuseerd
Hele fijne vakantie voor jullie
En dan ook nog lekker naar de zee lekker op mollenjacht
Goed dat Mieke zich heeft geamuseerd
Hele fijne vakantie voor jullie

Ahhh natuurlijk hebben Zyna & Luna jullie gemist , maar krijgen nu weer volop de aandacht op hun favoriete plekje
Fijne vakantie aan de kust .
Fijne vakantie aan de kust .