Een vlo gevonden
Een vlo gevonden
Bah een vlo gevonden. Waar loopt ze die nu op. Gelijk gewassen met vlo shampoo met natuurlijk midel erin. En ook gesprayd op plekken waar ze vaak ligt. Hoop dat het zo afloopt. De vlo was niet echt actief. Diki krijgt bodyguard druppels. Misschien was de vlo een beetje groggy.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ik geef de hondjes dagelijks een schapenvet/knoflook bonbon. Helpt tegen vlooien en teken. De laatste keer dat ik ze met Frontline druppels behandeld heb is een jaar geleden. Ben gaan testen of ze zonder druppels en alleen schapenvet/knoflook vlooien en teken zouden hebben. Ik heb in een jaar tijd één niet volgezogen teek op de grond gevonden. Kortom voor mij geen druppels of andere zooi meer.Ientje schreef: ↑30 jul 2025, 18:51Bah een vlo gevonden. Waar loopt ze die nu op. Gelijk gewassen met vlo shampoo met natuurlijk midel erin. En ook gesprayd op plekken waar ze vaak ligt. Hoop dat het zo afloopt. De vlo was niet echt actief. Diki krijgt bodyguard druppels. Misschien was de vlo een beetje groggy.
Ik gebruik dus ook geen gif. Maar helaas schapenvet is te vet voor mijn hondje.,knoflook ging ze van aan de diarree, jammer is dat.
Top!Lise schreef: ↑31 jul 2025, 07:41Ik geef de hondjes dagelijks een schapenvet/knoflook bonbon. Helpt tegen vlooien en teken. De laatste keer dat ik ze met Frontline druppels behandeld heb is een jaar geleden. Ben gaan testen of ze zonder druppels en alleen schapenvet/knoflook vlooien en teken zouden hebben. Ik heb in een jaar tijd één niet volgezogen teek op de grond gevonden. Kortom voor mij geen druppels of andere zooi meer.Ientje schreef: ↑30 jul 2025, 18:51Bah een vlo gevonden. Waar loopt ze die nu op. Gelijk gewassen met vlo shampoo met natuurlijk midel erin. En ook gesprayd op plekken waar ze vaak ligt. Hoop dat het zo afloopt. De vlo was niet echt actief. Diki krijgt bodyguard druppels. Misschien was de vlo een beetje groggy.

Misschien teveel? je hebt deze bonbons ook in "mini"

Diki heeft chron.pancreatitis, dus zo min mogelijk vet. Dus zeker geen blokjes puur vet.
Re: Een vlo gevonden
Die heb ik dusook al jaren. 
Jazeker heb je dat..... Via dit forum heb je het leren kennen en toen besteld
viewtopic.php?f=10&t=73&hilit=bodyguard

Klopt. Nog steeds blij mee. Ik heb gesprayd met de omgevingsspray , vandaag de derde dag, van hetzelfde merk. Ik hoop dat het met een sisser afloopt, vandaag nog niets gezien. Arme diki, ik zit steeds overal te kijken. Pootjes optillen, oortjes binnenstebuiten , enzv.Jo-Anne schreef: ↑31 jul 2025, 14:47Jazeker heb je dat..... Via dit forum heb je het leren kennen en toen besteld![]()
viewtopic.php?f=10&t=73&hilit=bodyguard
![]()
Heb het oude topic nog even doorgelezen. Ik gebruikte toen cd vet, wist ik echt niet meer. 
Lotus en kat Nemo krijgen een tablet Adtab, ik ben er tevreden over. Ik kom dagelijks met Lotus in het bos dus ze moet goed beschermd zijn tegen vlooien en teken. Ik heb meerdere natuurlijke middelen geprobeerd maar geen voldeed helaas.
Fijn dat dat helpt. De da heeft diki een keer een pilletje gegeven tegen de vlo. Binnen een uur spugen en zo lang spugen tot ik weer bij de da was voor een spuit tegen spugen.
. Dus dat durf ik niet meer.
Ik gaf als jonge hond de kat en de hond beiden de advantage druppels voor de kat, zelfde inhoud en diki was net zo groot als de kat. Hielp voortreffelijk. Maar nu wil ik zo mogelijk geen gif met haar buikprobleem.,
Tot nu toe niets meer gevonden.
. Dus dat durf ik niet meer.
Ik gaf als jonge hond de kat en de hond beiden de advantage druppels voor de kat, zelfde inhoud en diki was net zo groot als de kat. Hielp voortreffelijk. Maar nu wil ik zo mogelijk geen gif met haar buikprobleem.,
Tot nu toe niets meer gevonden.
Advantage heb ik ook nog in huis, dit gebruik ik de winter maanden en ik heb ook nog Stronghold liggen. Dit heb ik na geleverd gekregen uit het petplan, het was eerst niet leverbaar dus voor de wintermaanden hoef ik niets meer te kopen.