Ik heb de moeilijke beslissing genomen om Twister in te laten slapen.
Donderdag tussen 10.00 uur - 11.00 uur komt de dierenarts om hem thuis in te laten slapen. Pepper en Cooper komen woensdag uit het pension en kunnen dan afscheid nemen. Vrijdag om 10.30 uur breng ik Twister naar het crematorium. Twister heeft gelukkig geen pijn en eet en drinkt wel.
Twister
Re: Twister
Och Lise, wat erg. Heel veel sterkte.
Moeilijk maar je weet dat het voor Twister het beste is .
Fijn dat Pepper en Cooper dan thuis zijn en afscheid kunnen nemen.
Zal voor hun ook allemaal vreemd zijn .
Sterkte Lise
Fijn dat Pepper en Cooper dan thuis zijn en afscheid kunnen nemen.
Zal voor hun ook allemaal vreemd zijn .
Sterkte Lise

Ach wat ontzettend verdrietig. Gelukkig zijn je andere hondjes dan weer thuis. Je doet het uit liefde, maar wat is het moeilijk. Sterkte.
Altijd moeilijk om deze beslissing te moeten nemen. Sterkte.
Twister is gisteren op mijn schoot rustig ingeslapen. Pepper en Cooper waren best onder de indruk. Twister is nu nog thuis en ligt in zijn mandje op een koelmatje in de badkamer. Pepper en Cooper gaan af en toe even bij hem kijken. Pepper is timide. Aan Cooper merk ik niet veel.
Mijn zus en ik brengen Twister om 10.30 uur naar het crematorium. Ik kan daar dan in een kamertje waar Twister ligt, definitief afscheid nemen.
Hij wordt waarschijnlijk maandag gecremeerd.
Mijn zus en ik brengen Twister om 10.30 uur naar het crematorium. Ik kan daar dan in een kamertje waar Twister ligt, definitief afscheid nemen.
Hij wordt waarschijnlijk maandag gecremeerd.
Sterkte Lise. Altijd moeilijk, maar een keuze uit liefde gemaakt. Fijn dat jullie goed afscheid kunnen nemen.