Het sneeuwt en dat heeft de belangstelling van diki.

Hier ligt zo`n 30 cm boodschappen worden niet bezorgd de weg wordt hier niet schoongemaakt dat doet de gemeente niet meer.Ientje schreef: ↑10 jan 2026, 07:27Waren de stoepen, die geveegd waren prachtig schoon net als mijn tuintje nu ligt er weer een dun laagje en het blijft sneeuwen tot tien uur. Mijn eerste loopje, tramhalt en terug zit er op, gelukkig ging ze gelijk alles doen, en weer naar huis geschuifeld.
Overal staan afval containers, die zijn niet geleegd deze week en iedereen laat ze dan gewoon aan de weg staan.

De boodschappen niet bezorgd hadden we hier in het begin van de week , ik zelf doe de boodschappen nog lopendJo-Anne schreef: ↑10 jan 2026, 10:18Hier ligt zo`n 30 cm boodschappen worden niet bezorgd de weg wordt hier niet schoongemaakt dat doet de gemeente niet meer.Ientje schreef: ↑10 jan 2026, 07:27Waren de stoepen, die geveegd waren prachtig schoon net als mijn tuintje nu ligt er weer een dun laagje en het blijft sneeuwen tot tien uur. Mijn eerste loopje, tramhalt en terug zit er op, gelukkig ging ze gelijk alles doen, en weer naar huis geschuifeld.
Overal staan afval containers, die zijn niet geleegd deze week en iedereen laat ze dan gewoon aan de weg staan.
Ontwricht hier.
Bovendien is het nu berekoud![]()
Bestellen jullie even warm water voor ons hier![]()