M'n hoofd en lichaam maken overuren , Henk was half november voor revalidatie naar verzorgingstehuis gebracht .
Omdat hij ook een slecht korte termijn geheugen heeft hebben ze daar ook onderzoek naar gedaan.
Hij kreeg toen ineens indicatie Dementie , de dag erna kreeg ik bericht dat er een kamer vrij was in tehuis in Vianen( we hebben vroeger daar gewoond) en 2 dagen later daar naar toe gebracht . Ik was totaal overrompeld , Henk zit nu dus op een gesloten afdeling en volgens mij is hij daar nog te goed voor . Bij intake gesprek dit ook aangegeven en gevraagd of er een mogelijkheid is dat hij wat meer vrijheid kan krijgen en zo nu en dan is met de scootmobiel op pad kan.
Dat moet natuurlijk eerst onderzocht worden en ben bang dat dat nog wel een tijdje kan duren voordat ze dat opstarten
Ben bang dat hij nu dus vlugger achteruit zal gaan, eten moet hij dus wel in de huiskamer maar verder zit hij op z'n kamer en kijkt tv .
Heeft dus ook nog geen fysio of andere beweging dus dat schiet ook niet op.
Het is nog te koud om met hem in de rolstoel naar buiten te gaan .
Moet van alles regelen omdat hij niet meer thuis woont en ik hier nog wel pppfffttt en nergens krijg je gewoon een medewerker aan de tel
.digitaal gaat ook moeilijk en moet machtiging aanvragen
Dus druk druk en verdrietig en stress , heb overwogen om hem naar huis te laten komen maar werd me afgeraden door de kinderen en huisarts en verdere bekenden omdat het thuis al een tijd moeilijk ging en afgezien van het feit of er plek is als het toch weer helemaal uit de hand zal lopen zal hij zich ook meer verzetten om het huis te verlaten
Voel me dus ook nog is schuldig .
Ben vanmiddag met ( ex) schoondochter bij hem geweest en Kissy meegenomen en wat in het restaurant gaan drinken
Ben voorlopig dus niet actief op het forum , hoop dat het vlug wat beter zal gaan en ik wat meer aan andere dingen toe kom
Soms lees ik me wel even in maar reageren geen puf voor
Zo even m' n hart gelucht , voor Kissy is het ook raar,eerst Luna weg daar vlak achteraan de baas en vrouwtje weinig tijd , ze is ook niet zo speels meer , slaapt veel maar wil wel heel graag eten en snoepen uiteraard
Tot ziens/ horens