Diki
Diki
Zo kan het dus ook. Diki was aan het spugen en spugen. Echt ziek.
Paar weken terugh overgestapt naar een dap in Vianen, andere kant vd Lek. geen keten en 24 op 7 bereikbaar.
Maar a2 is afgesloten.
Gebeld.
Spugen moest stoppen, want spugen kan pancreatitis weer aanwakkeren. Maar pancreatitis geeft ook spugen. En ja, het kan altijd terugkomen.
Dus de da is in de auto gestapt en is hier geweest. File. Maar toch gekomen.
Gelijk bloed geprikt op de pancreaswaardes.
Anti braak spuit gehad en een beetje pred.
Over twee uur mag ze kijken of ze wat wil eten.
Paar weken terugh overgestapt naar een dap in Vianen, andere kant vd Lek. geen keten en 24 op 7 bereikbaar.
Maar a2 is afgesloten.
Gebeld.
Spugen moest stoppen, want spugen kan pancreatitis weer aanwakkeren. Maar pancreatitis geeft ook spugen. En ja, het kan altijd terugkomen.
Dus de da is in de auto gestapt en is hier geweest. File. Maar toch gekomen.
Gelijk bloed geprikt op de pancreaswaardes.
Anti braak spuit gehad en een beetje pred.
Over twee uur mag ze kijken of ze wat wil eten.
Re: Diki
Helsdingen. Maar dat ze gewoon op huisbezoek kwam, hoe is het mogelijk, ja zei ze, is mijn werk, vol bewondering hoe Diki alles over zich heen liet komen enze had, heeft echt buikpijn en kreunde zo toen ze er in voelde,
Inmiddels weer een paar mini klein gesneden stukjes ⅕kalkoen , gekookt, had ik nog in de vriezer, gegeten, gedronken met bouillon.
Vanmiddag moet ik bellen,
Inmiddels weer een paar mini klein gesneden stukjes ⅕kalkoen , gekookt, had ik nog in de vriezer, gegeten, gedronken met bouillon.
Vanmiddag moet ik bellen,
Uitslagen van Diki.
Gisteren uitslag vd bloecontrole, alles was meer dan keurig, gewoon perfect dus.
Of het een aanval vd pancreas was is niet duidelijk. Een waarde gaf het aan, de rest niet.
In ieder geval is ze weer lekker bezig.
Heel langzaam begin ik ook wat op te knappen en zal hier weer wat meer zijn, maar het is hier wel stilletjes.
Gisteren uitslag vd bloecontrole, alles was meer dan keurig, gewoon perfect dus.
Of het een aanval vd pancreas was is niet duidelijk. Een waarde gaf het aan, de rest niet.
In ieder geval is ze weer lekker bezig.
Heel langzaam begin ik ook wat op te knappen en zal hier weer wat meer zijn, maar het is hier wel stilletjes.
Moedeloos, nu net weer bloed in urine. Ik zag goor kleurtje, iets later wat opgevangen, druppels, en ja stripje is weer groen ipv geel
Vanmiddag afspraak bij de dierenarts om blaas aan te prikken en zo te kijken of er toch een bacterie aanwezig is. Als ik een dag ab geef is de urine weer helemaal schoon, en dat is gewoon raar,
Hopen dat blaas aanprikken lukt, ze hebben daar echo, dat scheelt.
Ze is totaal niet ziek, zo raar iedere keer.
Vanmiddag afspraak bij de dierenarts om blaas aan te prikken en zo te kijken of er toch een bacterie aanwezig is. Als ik een dag ab geef is de urine weer helemaal schoon, en dat is gewoon raar,
Hoe is het gegaan bij de dierenarts?Ientje schreef: ↑23 jul 2026, 10:17Moedeloos, nu net weer bloed in urine. Ik zag goor kleurtje, iets later wat opgevangen, druppels, en ja stripje is weer groen ipv geel

Het vervolg.
Afgelopen donderdag is met de echo een bolletje in de blaaswand gezien, dit kan een tumor zijn of een poliep. As. Woensdag wordt diki geopereerd en het bolletje verwijderd. en we hopen er het beste van. Het is spannend.
De kweek gaf veel bacteriën aan, e coli. Die nog reageert op de ab die ze nu heeft.
De hoop en verwachting is, positief denken he, dat na het verwijderen vh bolletje de ontstekingen zullen verdwijnen,
Duimen jullie mee?
Afgelopen donderdag is met de echo een bolletje in de blaaswand gezien, dit kan een tumor zijn of een poliep. As. Woensdag wordt diki geopereerd en het bolletje verwijderd. en we hopen er het beste van. Het is spannend.
De kweek gaf veel bacteriën aan, e coli. Die nog reageert op de ab die ze nu heeft.
De hoop en verwachting is, positief denken he, dat na het verwijderen vh bolletje de ontstekingen zullen verdwijnen,
Duimen jullie mee?