Wat een leuk plaatje Jo-Anne
Het is behoorlijk warm
Zit nu nog lekker in de schaduw , Kissy komt pas weer als er wat te eten valt
Het is rustig in de buurt , veel mensen denk ik lang weekend weg of al naar verre oorden
Het is behoorlijk warm
Het is rustig in de buurt , veel mensen denk ik lang weekend weg of al naar verre oorden
Nou hier is het behoorlijk druk met toeristen allemaal uit Nieuwegein zeker
Het is behoorlijk warm
Nou hier is het behoorlijk druk met toeristen allemaal uit Nieuwegein zeker
Ik ben thuis hoor, maar ook hier erg stil. Net rondje om het speelveld gelopen, streng verboden voor honden...... maar overbevolkt door ganzenfamilie, het hele veld, in de schaduw, ligt vol met poep. En laat ik nu net in de schaduw willen lopen. Dus van de ene groene pol naar de andere.
Ik ben het pinksterweekend thuis gebleven, het was mij te warm om een evenement te bezoeken.
Wel heb ik met mijn zoon en zijn buurman het pinkstervuurwerk in Delfzijl gezien maar vanaf de dijk in een gehucht net buiten Delfzijl.
Donker hier, lamp aan, het is zes uur geweest, . harde wind en regen en gerommel van onweer rondom en continue. Nooit gemerkt dat Diki bang was voor onweer maar nu kruipt ze echt tegen me aan. Het is ook eng weer.
Nou dat is niet meer normaal wat een weer.
Schrok me rot wat een klappen. Geen wonder dat Diki bang was.
Of al het licht uitviel zeg zo donker was het.
Ik had Lotus voor de zekerheid Zylkene gegeven, ze is als de dood voor onweer.
Maar het bleek uiteindelijk voor niets want ondanks dat het er hier ook dreigend uitzag en het rommelde viel het uiteindelijk alles mee.
we zaten net aan de rand van de bui denk ik.