Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ik heb hem bij Pets Place gekocht, vijf euro of zo.
Lotus is gek op dit soort speeltjes al kan ze er wel heel vervelend gedrag door krijgen.
Ze gaat dan met het speeltje in haar bek onrustig lopen miepen, net of ze schijnzwanger is.
Ik pak hem dan af en gooi hem op de rand van de bank en dan krijg je na een tijdje wat op de foto te zien is.

Ze werd doordat ik de foto maakte aan haar speeltjes herinnerd, ik heb haar een paar teruggegeven voor hoe lang het duurt.
Doe het vandaag rustig aan iedereen, het is en word snikheet.
Een fijne dag!
Een fijne dag!
Het ging hier heftig te keer, weerlicht overal om ons heen enkele knallende klappen, storm, regen, hagel en veel gerommel, continue van tien tot een uur zeker. Diki was bang, nog niet eerder meegemaakt, normaal geeft ze er niets om. Om half zes maakte ze me wakker, moest poepen, toch een beetje de stress nog denk ik. Want lekker gegeten.
Nu komt de zon er alweer door, weer een hitte dag, dit is niet fijn voor mij. Ieder uur heb ik gezien vannacht.
Het parkje ligt vol met afgewaaide takken, het fietspad is een zwembad.
Maar vandaag geen gesleep met gieters.
Nu komt de zon er alweer door, weer een hitte dag, dit is niet fijn voor mij. Ieder uur heb ik gezien vannacht.
Het parkje ligt vol met afgewaaide takken, het fietspad is een zwembad.
Maar vandaag geen gesleep met gieters.
Hier ook een doorwaakte nacht. Lotus was bang en erg onrustig door het onweer maar ze vind regen die op de houten platen tegen het huis klettert ook niet fijn, dit geeft ook wel veel lawaai.
Ze ligt nu lekker te slapen en zal dit vandaag vermoed ik wel veel doen.
Het is wel lekker afgekoeld.
Ze ligt nu lekker te slapen en zal dit vandaag vermoed ik wel veel doen.
Het is wel lekker afgekoeld.
Hier ging het gisteren ook tekeer
En vannacht was het weer zover onweer harde regen en wind.
En vannacht was het weer zover onweer harde regen en wind.

Ik hoop dat het nog een beetje uit is te houden met de hitte voor jullie en de honden?
Hier in huis is het met dag en nacht de zonneschermen naar beneden prima te doen en de ventilator kan ook nog aan.
Ik had een nieuwe koelmat voor Lotus gekocht maar op zo'n kunststoffen wil ze niet liggen, te glad en de stoffen werkt niet echt.
Maar op de grijze stoffen op de blauwe kunststoffen koelmat gaat ze wel liggen dus probleem opgelost.

Hier in huis is het met dag en nacht de zonneschermen naar beneden prima te doen en de ventilator kan ook nog aan.
Ik had een nieuwe koelmat voor Lotus gekocht maar op zo'n kunststoffen wil ze niet liggen, te glad en de stoffen werkt niet echt.
Maar op de grijze stoffen op de blauwe kunststoffen koelmat gaat ze wel liggen dus probleem opgelost.

Hier in huiis is het ook best te doen , idd scherm uit en duo gordijnen dicht
Andere jaren had ik ook aan de buitenkant van de ramen doeken hangen maar durf niet op de trap te staan
Kissy ligt wisselend in de mand of op de gromd
Merk niet aan haar dat ze het warm heeft
Andere jaren had ik ook aan de buitenkant van de ramen doeken hangen maar durf niet op de trap te staan

Vanmorgen om half zes bed uit en gelopen, en om acht uur een klein stukje park, tot ze,poepte en toen snel naar huis. Verdere dag mag ze in de tuin plassen. Hier altijd eerst een stuk straat waar ik door moet, in de zon, das best heet.
Het is hier nu 38 graden tegen de muur, maar niet in de zon.
Binnen airco en een ventilator, 25 graden, heerlijk . Ik kan hem kouder zetten, maar niet nodig en niet goed.
Diki is rustig, maar hijgt niet, dus het zal wel goed gaan met haar, wel een droge neus, maar dat heeft ze vaak. Eet goed, ik doe water over het eten, zodat ze voldoende drinkt. In Haar bakje water een aantal keren per dag fris water, maar ze drinkt daar dus weinig uit.
Het is hier nu 38 graden tegen de muur, maar niet in de zon.
Binnen airco en een ventilator, 25 graden, heerlijk . Ik kan hem kouder zetten, maar niet nodig en niet goed.
Diki is rustig, maar hijgt niet, dus het zal wel goed gaan met haar, wel een droge neus, maar dat heeft ze vaak. Eet goed, ik doe water over het eten, zodat ze voldoende drinkt. In Haar bakje water een aantal keren per dag fris water, maar ze drinkt daar dus weinig uit.
Zonneschermen zijn ideaal.Marga. schreef: ↑24 jun 2026, 13:32Ik hoop dat het nog een beetje uit is te houden met de hitte voor jullie en de honden?
![]()
Ik heb ze niet, hang lakens op dat is wel een gedoe. Maar helpt ook wel.
Wat heerlijk ligt Lotus op de koelmat, toch een uitkomst zo`n ding.
Lieve foto Marga

Nee beter maar niet meer op de trap gaan staan!Corrie schreef: ↑24 jun 2026, 19:57Hier in huiis is het ook best te doen , idd scherm uit en duo gordijnen dicht
Morgen de warmste dag

Wat lief van jullie, heeft broertje gemaakt
Nu nog het toernooi winnen hè
Zijn alleen geen tijden dat ze spelen blehhh zo laat.

Goedemorgen allemaal.
Eerste rondje zit er op.,planten in de tuin water gegeven, ontbijt op. nu nog eenr uurtje slapen
Vannacht de eerste keer de airco aan. En goed geslapen. Hier in de kamer 25 graden. Boven is het met alles dicht 32 en op zolder nog heter.
En, lol. Twee koelmatten gekocht en op de bank gelegd. Inderdaad is het even wat frisser aan mijn rug want ik ben degene die erop ligt.
Sterkte voor iedereen.
Eerste rondje zit er op.,planten in de tuin water gegeven, ontbijt op. nu nog eenr uurtje slapen
Vannacht de eerste keer de airco aan. En goed geslapen. Hier in de kamer 25 graden. Boven is het met alles dicht 32 en op zolder nog heter.
En, lol. Twee koelmatten gekocht en op de bank gelegd. Inderdaad is het even wat frisser aan mijn rug want ik ben degene die erop ligt.
Sterkte voor iedereen.
Tweede en laatste rondje gelopen. Verder de dag uitzitten. Parasol staat al.
Het was al erg warm. Had een natte doek meegenomen om zowel diki als mezelf zo nu en dan een veeg te geven. Heerlijk. Morgen berm ik voor elk een doekje mee
Het was al erg warm. Had een natte doek meegenomen om zowel diki als mezelf zo nu en dan een veeg te geven. Heerlijk. Morgen berm ik voor elk een doekje mee
Zo leuk, was het ook al ergens tegen gekomen
Ben de warmte nu eigenlijk wel zat
doe niet veel maar dit moet 
Ben de warmte nu eigenlijk wel zat
doe niet veel maar dit moet 
Hij is echt heel leuk
Ahhhhh erruggg hoor dit
Kom maar hier hoor Kissy
Ziet er in ieder geval heerlijk uit krijg er trek van. Ik snap Kissy wel hoor.