Herte huid bespreking van/ervaringen
Herte huid bespreking van/ervaringen
Hoi Marga.
Je hebt het al eerder gezegd, naar ik ben het kwijt.
Maar waar haal jij die mooie kleinere hertehuidstukjes vandaan?
Volgens mij weinig vet dus ook voor diki.
Stinkt het erg?
Dank jecwel
Groetjes ineke,
Je hebt het al eerder gezegd, naar ik ben het kwijt.
Maar waar haal jij die mooie kleinere hertehuidstukjes vandaan?
Volgens mij weinig vet dus ook voor diki.
Stinkt het erg?
Dank jecwel
Groetjes ineke,
Re: Herte huid
Ik koop de huid bij Primadiervoeding.nl.
De huid versplinterd niet word bij kauwen juist zacht.
Ik blijf er voor de zekerheid wel altijd bij als Lotus iets te kauwen heeft.
De huid versplinterd niet word bij kauwen juist zacht.
Ik blijf er voor de zekerheid wel altijd bij als Lotus iets te kauwen heeft.
Nog niet. Gaat wel gebeuren.
Ik heb wel nieuwe hertenhuid gekocht, Lotus is met haar laatste stuk bezig.

Ik heb de zak dicht gelaten omdat Lotus wel een tijdje met een stuk huid doet en ze net het laatste stuk uit de oude verpakking heeft gekregen dus jammer om nu de nieuwe zak al open te maken.
Het zijn allemaal bruikbare stukken. Ik heb bij Zooplus wel eens hertenhuid gekocht en daar zaten zulke kleine stukjes tussen die ik gelijk weg kon gooien dit was te jammer.

Ik heb de zak dicht gelaten omdat Lotus wel een tijdje met een stuk huid doet en ze net het laatste stuk uit de oude verpakking heeft gekregen dus jammer om nu de nieuwe zak al open te maken.
Het zijn allemaal bruikbare stukken. Ik heb bij Zooplus wel eens hertenhuid gekocht en daar zaten zulke kleine stukjes tussen die ik gelijk weg kon gooien dit was te jammer.
Ziet er mooi uit, goed formaat.
Dat is toch fijn dat Lotus dit zo lekker vind.Marga. schreef: ↑02 okt 2026, 09:08Ik heb wel nieuwe hertenhuid gekocht, Lotus is met haar laatste stuk bezig.
Ook goed dat er geen hele harde stukken vanaf komen brrrr.
Ziet er goed uit

Lotus is er echt helemaal gek op, buiten dat ze er op kauwt speelt ze er ook mee. Ze gooit het door het huis en rent er dan achteraan.Jo-Anne schreef: ↑04 okt 2026, 11:21Dat is toch fijn dat Lotus dit zo lekker vind.Marga. schreef: ↑02 okt 2026, 09:08Ik heb wel nieuwe hertenhuid gekocht, Lotus is met haar laatste stuk bezig.
Ook goed dat er geen hele harde stukken vanaf komen brrrr.
Ziet er goed uit![]()
Ik laat Lotus nooit alleen met huid, geen kauwmateriaal is 100% veilig.
Ollie heeft nu een groot stuk kamelen huid maar dit stikt heel erg.
Hij mag er s' avonds in de kamer op kauwen zodat mijn dochter en schoonzoon rustig kunnen zitten maar de lucht die er af komt is echt niet te harden.
Re: Herte huid bespreking van/ervaringen
Het is besteld. Benieuwd hoe hard het is. Foto volgt, kreeg al een mail dat het was verzonden.