Geen klik
Geen klik
Ik vind dit zo erg dan voel geen klik met mijn lief pupje.
Ze is echt een schatje maar voel gewoon de klik niet :cry:
Ook als mijn vriend bij mij is dan trekt ze ook meer naar mijn vriend als naar mij. Ze luisterd goed naar mijn vriend maar minder naar mij.
Ik ga met haar wandelen,speel ermee geef haar eten spendeer heel veel tijd met haar maar het klikt gewoon niet.
:cry:
Ze is echt een schatje maar voel gewoon de klik niet :cry:
Ook als mijn vriend bij mij is dan trekt ze ook meer naar mijn vriend als naar mij. Ze luisterd goed naar mijn vriend maar minder naar mij.
Ik ga met haar wandelen,speel ermee geef haar eten spendeer heel veel tijd met haar maar het klikt gewoon niet.
:cry:
Re: Geen klik
hoe is dat nou mogelijk, geen klik :cry:
heb je haar niet zelf uitgekozen?
wilde je eigenlijk wel een pupje?
honden voelen alles heel goed aan dus ook dat je die "klik" niet hebt
ps. een foto
van dit schatje zou leuk zijn
heb je haar niet zelf uitgekozen?
wilde je eigenlijk wel een pupje?
honden voelen alles heel goed aan dus ook dat je die "klik" niet hebt
ps. een foto
van dit schatje zou leuk zijn
Dank je! Ze is ook echt een schatje!
Ze noemt snowie
Ze noemt snowie
Dat heeft ik nog nooit gehoord geen klik met een puppy
Is een schatig hondje
Wat voor ras is het en hoeveel maanden is snowie
Dat moet toch gekomen Inez
Is een schatig hondje
Wat voor ras is het en hoeveel maanden is snowie
Dat moet toch gekomen Inez

Ze is havanezer en 4 maanden.
Ik weet ook niet hoe het komt. Ben echt iemand die voor hondjes mijn ouders hebben altijd hondjes gehad. Weet echt niet hoe het komt want ze is echt lief!
Ik weet ook niet hoe het komt. Ben echt iemand die voor hondjes mijn ouders hebben altijd hondjes gehad. Weet echt niet hoe het komt want ze is echt lief!
Ja wat een schat om te zien.
Ja honden trekken soms meer naar een bepaald iemand en ze hebben ook echt een eigen karaktertje.
Zo is mijn man niet reuze dol op Gizmo. Klinkt wat cruw, maar hij is meer van grote honden en was er destijds eigenlijk ook op tegen. Gizmo is echt mijn hondje. Hij zegt altijd ze hoort bij het gezin, en soms aait hij haar ook, maar vraag hem rechtstreeks wat hij het leukste vindt aan Gizmo dan zegt ie haar baasje :lol:
Echt raad heb ik niet. Wat niet is kan nog komen, tis zo,n droppie. En veel mee spelen dat is de beste manier om een band op te bouwen.
En verder zijn honden gewoon verschillend. Zo houdt Gizmo niet van knuffelen, jammer voor mij, maar kan het wel waarderen dat ze een eigen persoontje is, heerlijk dat eigenwijze. Mijn man zegt dan tis een trutje, ik zeg dan dat Gizmo wel mijn trutje is, alles doe ik voor haar.
Ja honden trekken soms meer naar een bepaald iemand en ze hebben ook echt een eigen karaktertje.
Zo is mijn man niet reuze dol op Gizmo. Klinkt wat cruw, maar hij is meer van grote honden en was er destijds eigenlijk ook op tegen. Gizmo is echt mijn hondje. Hij zegt altijd ze hoort bij het gezin, en soms aait hij haar ook, maar vraag hem rechtstreeks wat hij het leukste vindt aan Gizmo dan zegt ie haar baasje :lol:
Echt raad heb ik niet. Wat niet is kan nog komen, tis zo,n droppie. En veel mee spelen dat is de beste manier om een band op te bouwen.
En verder zijn honden gewoon verschillend. Zo houdt Gizmo niet van knuffelen, jammer voor mij, maar kan het wel waarderen dat ze een eigen persoontje is, heerlijk dat eigenwijze. Mijn man zegt dan tis een trutje, ik zeg dan dat Gizmo wel mijn trutje is, alles doe ik voor haar.
toch jammer als er geen reactie komt
de gedachte er achter was toch wat het het beste is voor Snowie en Inez

Misschien is t net als met n baby,sommigen voelen zich óók niet gelijk moeder.T zal heus wel goed komen op den duur