Vannacht, net in mijn bed, 12 uur, twee knallen in de verte. Tot half 2 heeft Diki zitten piepen en zeuren. Uiteindelijk heb ik een sanal relax gegeven en tegen half drie werd het rustig. Eerlijk gezegd, heb ik het dus nu even gehad, ben zo honds moe.
Ze zit in de nacht in een ren, netjes afgeschermd tegen tocht. Ruim zat, 1,5 meter x 70 cm. Mand, dekbedje bak water en brokjes voor het slapen gaan, ander spuugt ze in de ochtend.
Los kan echt niet, ik zorg voor mijn ma, als ze rond gaat lopen, Diki dan, dan valt mijn ma misschien over haar in het donker. De deuren kunnen niet dicht, dan hoor ik mijn ma niet, ondanks dat ik een babyfoon heb naast mijn bed.
Het is nu twee weken geleden begonnen, op zaterdagavond knallen en vuurpijlen, op oudjaarsavond was er niets ad hand. Maar,opeens een knop om lijkt het wel.
Iedere avond is het een uurtje piepen, maar vannacht dus 2,5 uur,
Iemand tips.
Niet geslapen.
Re: Niet geslapen.
helaas geen tip voor je
hier trouwens ook 3 weekenden achter elkaar rond 12 uur knallen
Kissy wil niet op bed slapen maar dan wil ze er wel bij en niet slapen maar aandacht vragen
na een tijdje kroelen valt ze in slaap, tussen 2uur half 3 wordt ze weer wakker en is dan weer vervelend
zet haar dan op de grond en ze zoekt dan haar mand op of de bank en
s morgens 6 uur staat ze weer tegen het bed op
niet genoeg nachtrust is slopend
petje af dat je voor je moeder zorgt terwijl jezelf toch ook lichamelijk niet helemaal in orde bent
dus op de dag maar proberen je rust te nemen
dacht dat de bench met ren al bij je op de slaapkamer staat dus daar kan je al niet meer aan verbeteren
hier trouwens ook 3 weekenden achter elkaar rond 12 uur knallen
Kissy wil niet op bed slapen maar dan wil ze er wel bij en niet slapen maar aandacht vragen
na een tijdje kroelen valt ze in slaap, tussen 2uur half 3 wordt ze weer wakker en is dan weer vervelend
zet haar dan op de grond en ze zoekt dan haar mand op of de bank en
s morgens 6 uur staat ze weer tegen het bed op
niet genoeg nachtrust is slopend
petje af dat je voor je moeder zorgt terwijl jezelf toch ook lichamelijk niet helemaal in orde bent
dus op de dag maar proberen je rust te nemen
dacht dat de bench met ren al bij je op de slaapkamer staat dus daar kan je al niet meer aan verbeteren

Klopt ren staat op mijn slaapkamer. Nog geen metervan mijn hoofdeind. Misschiwn weer terug naar puppy afstand, dat mijn hand er in kan
Traphekje, ook niet verkeerd. Dank jullie wel.
Traphekje, ook niet verkeerd. Dank jullie wel.
Hier gisteren avond ook harde knallen van het vuurwerk,heeft jij het niet gehoord Lise
Maar Luca is er niet bang van
Diki toch bang geweest van de knallen, weer op de slaapkamer zetten
Maar Luca is er niet bang van
Diki toch bang geweest van de knallen, weer op de slaapkamer zetten