Houden honden van afwisseling?
Houden honden van afwisseling?
Iedere dag hetzelfde rondje lopen, of zoveel mogelijk variatie dan daar heen en dan weer naar een ander pad. Hebben honden er last van als ze hetzelfde pad lopen? vinden ze het nog wel leuk.....

Re: Houden honden van afwisseling?
ik wissel wel regelmatig van uitlaat rondes
toch weer andere geurtjes :lol:
komen we weer eens waar we langere tijd niet zijn geweest dan heb ik het gevoel dat ze daardoor uitgelaten zijn
het is dan echt
en weer terug
vind het trouwens zelf ook leuker
toch weer andere geurtjes :lol:
komen we weer eens waar we langere tijd niet zijn geweest dan heb ik het gevoel dat ze daardoor uitgelaten zijn
het is dan echt
vind het trouwens zelf ook leuker

-
Lise
Ik breng zoveel mogelijk variatie aan in de uitlaatrondes. Sowieso vier keer per dag een andere ronde en een paar keer per week met de auto naar een ander losloopgebied in Dordrecht en omstreken. Ik hou zelf ook van afwisseling. Volgens mij zijn de doggies daar heel blij mee.
Ja ik denk het wel. Boyke bleef wel eens demonstratief stilstaan zo van weer niet die kant op.
Onze oude Achterburen, lieten de hond nooit uit, de tuin was groot genoeg. Kul vind ik dat, lopen en snuffelen vinden ze leuk.
Onze oude Achterburen, lieten de hond nooit uit, de tuin was groot genoeg. Kul vind ik dat, lopen en snuffelen vinden ze leuk.