ze hebben hier in de buurt bij de school een Tiny Forest aangelegd
er is nog niet veel te zien, ga over een paar maanden nog is kijken
loop er zo wie zo vaak langs

Ja. Geen Krul te bekennen. Ze heeft een iets langere snuit en is iets smaller. Verder lijkt ze dus meer op moeder. Karakter merk ik wel echt dat er poedel in zit ze is echt anders dan Boyke. Soms zegt Robin iets minder poedel had ook wel gemogen. :lol:, er zit namelijk geen rem op.

Leuke foto`s Yvonne van je tweetal. Ja als je nu een pup hebt inderdaad en je moet straks weer aan het werk, knippert hij wel ffe drie keer met zijn ogen want dat is hij niet gewend. :roll: lijkt me best moeilijk ook sta je niet bij stil.

bedoeld voor kaboutertjes denk ik

Wel een heel klein bos dat je het niet kunt zien. Denk je dat Tiny Tim er ook komt wonen?
Oh nee, kan niet. Die hebben ze na de kerst in quarantaine gezet. Arme jongen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tiny Tim ken je toch wel? Dat is die gast die rondgehuppeld op zijn krukken in een verfilming van "A Christmas Carol", een boek van Charles Dickens. Hebben ze vanaf 1901 meer dan 11 keer opnieuw verfilmd en nog een paar musicals van gemaakt. Volgens mij had ie ook nog een plank met wieltjes eronder maar dat kan ook een andere gast geweest zijn uit een andere film, Volgens mij was die verlamd of had die helemaal geen benen. Als je het weet mag je het zeggenbedoeld voor kaboutertjes denk ik
leuk plaatje van Tiny Tim , ken ik helemaal niet