Spa middag

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

Spa middag

Bericht door Jolanda » 03 apr 2020, 10:31

Nou wij hadden gister lekker onze spa middag bij tante Yomanda. Ze kwam ons dit keer in de tuin halen. Mama liet onze lijntjes los en hup daar renden wij al staartzwiepend en met schuddekontjes op haar af. We vinden haar zo lief :love We vergaten zelfs om nog even achterom te kijken naar mama om haar gedag te zeggen.
We zijn lekker gewassen en Daisy krijgt de volgende keer weer een grote knipbeurt wanneer haar vachtje weer wat beter is ofzo....iets met narcose en anti nogwat pilletjes. Verder natuurlijk lekker geknuffeld en toen kwam mama ons weer halen en stond ons buiten op te wachten.
Bleef ze nog staan kletsen ook pfff terwijl ik (Abigail) ongeduldig was want ik wilde iedereen laten zien hoe mooi ik weer was. Dus toen we naar de auto gingen (waar het baasje zat te wachten) deed ik mijn staart hoog en trots snoetje zoals een miss universe betaamd hihi.
O tante Yomanda heeft nog een foto ban ons gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Re: Spa middag

Bericht door Corrie » 03 apr 2020, 11:26

Wat fijn dat jullie hebben genoten van de spa middag :cheer
Tante Yomanda heeft goed haar best gedaan :applaus
Jullie zien er super mooi uit :love
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 03 apr 2020, 12:22

Ja inderdaad, ze zien er heel mooi uit :top
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 03 apr 2020, 14:40

Oh Jolanda whaaaa jij kunt toch altijd zo leuk vertellen over je sjoetjes :love :cheer

Jullie zien er prachtig uit! plaatjes hoor :ok en dat jullie ook zo prachtig poseren voor Yomanda, wat zou ze doen? laat haar het geheim delen a.u.b. :proest
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 03 apr 2020, 15:00

Het is maar goed dat de dames niet lezen, anders kreeg Abje het nog hoger in dr bolletje :proest
Ik weet niet hoe Yomanda het voor elkaar krijgt. Mij lukt het in ieder geval echt niet hoor. Dus ben altijd blij met haar foto's :dance

Corrie

Bericht door Corrie » 03 apr 2020, 18:59

Jo-Anne schreef:
03 apr 2020, 14:40
Oh Jolanda whaaaa jij kunt toch altijd zo leuk vertellen over je sjoetjes :love :cheer

Jullie zien er prachtig uit! plaatjes hoor :ok en dat jullie ook zo prachtig poseren voor Yomanda, wat zou ze doen? laat haar het geheim delen a.u.b. :proest

dat vind ik ook, dus meer verhaaltjes Jolanda :dance
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 03 apr 2020, 19:11

Nou dank jullie wel dames :xlove
Ik zal eens kijken of de dames nog meer te melden hebben hihu.

Plaats reactie