na een frisse
lekker gegeten te hebben :grin:
wachten we hier nog op een stukje appel

en daarna is het tijd voor een dutje

Oh lekker een wandeling onder begeleiding (met snoepjes betekent dat),dan een stukje appel dan weer een dutje op de beste plek in huis, wat verwend?

Laat je niet titeren Houkje?Houkje schreef: ↑17 apr 2020, 09:45Goedemorgen! Ik zit ook aan de koffie en de heren hebben hun stukje kip achter de kiezen.
Zo meteen eerst Taizo badderen, Odin had ik gisteravond al gedaan. Dan weer wandelen en snel lunchen en dan met de oudste twee entingen halen bij de dierenarts. Vanavond Javari nog wassen en dan hebben ze alle drie weer een schone smoking voor het weekend. Voor zolang het duurt...... :mrgreen:

Hier doen ze wel nog gewoon enten gelukkig. Nee, ik ga vaak naar de UK met de honden en dan is titteren niet toegestaan helaasJo-Anne schreef: ↑17 apr 2020, 16:47Laat je niet titeren Houkje?Houkje schreef: ↑17 apr 2020, 09:45Goedemorgen! Ik zit ook aan de koffie en de heren hebben hun stukje kip achter de kiezen.
Zo meteen eerst Taizo badderen, Odin had ik gisteravond al gedaan. Dan weer wandelen en snel lunchen en dan met de oudste twee entingen halen bij de dierenarts. Vanavond Javari nog wassen en dan hebben ze alle drie weer een schone smoking voor het weekend. Voor zolang het duurt...... :mrgreen:
Hier is de dierenarts er alleen voor spoed.