Activet borstel
Re: Activet borstel
Kom ik weer, niets te doen. Nu zag ik de faller borstel, olijf hou met pinnen in een wit rubberen ,,matje,, ooit van gehoord?
Nee nog nooit van gehoord, is het een mensen borstel of een honden borstel? grote pinnen zo te zien of niet?

Gaan idee, is dat erg, mensenborstel? Ik heb een paar vragen besteld.
Nou ik weet het niet, nou je het zegt een borstel is toch een borstel?
Ben wel benieuwd naar deze borstels ken ze niet, mooie prijs.

Ik heb de faller borstel besteld bij amazon, 9 rijen, die is bij de link die ik gaf uitverkocht.
Kijken hoe deze is, is het niets, gebruik ik hem zelf en koop ik als nog die bass borstel of een christen dinges.
Ik vijd die bij amazon, mooi, maar erg dat dat nog eens 10 euro kost aan verzendkosten en dan heb ik hem ergens in juni.
Ik houd jullie op de hoogte.
Kijken hoe deze is, is het niets, gebruik ik hem zelf en koop ik als nog die bass borstel of een christen dinges.
Ik vijd die bij amazon, mooi, maar erg dat dat nog eens 10 euro kost aan verzendkosten en dan heb ik hem ergens in juni.
Ik houd jullie op de hoogte.
Even doorzeuren. Zie nu bij het plaatje van amazon de borstel met houten pennen, de beschrijving geeft varkenshaar aan......., afwachten dus.
ben benieuwd wat het nu wordt
´t is wel lang wachten
nog nooit wat besteld bij Amazon
´t is wel lang wachten
nog nooit wat besteld bij Amazon

Ik dus ook niet, ben heel benieuwd.
Goedemorgen.
Kreeg gisteren bericht over de mason borstel, die waar de bosjes haren uitvielen. Krijg mijn geld terug, of ik kan wachten op een nieuwe borstel want hij is nu niet in voorraad, toch hele goede service!
Kreeg gisteren bericht over de mason borstel, die waar de bosjes haren uitvielen. Krijg mijn geld terug, of ik kan wachten op een nieuwe borstel want hij is nu niet in voorraad, toch hele goede service!
Diki geborsteld, want ja het haar groet door, ik had nog een oude pinnen borstel liggen 9 gulden, prijsje stond er nog op
Metalen pinnetjes, met een bolletjes. Je hebt geIjk, niet te doen, kwam er amper doorheen, een hele bos haar in de borstel een happende Diki naarr de borstel, dus deze gaat ook de vuilnisbak in, mag ook wel, heb hem jaren geleden gebruikt voor de spets.
Maar Diki ziet er netjes uit.
Metalen pinnetjes, met een bolletjes. Je hebt geIjk, niet te doen, kwam er amper doorheen, een hele bos haar in de borstel een happende Diki naarr de borstel, dus deze gaat ook de vuilnisbak in, mag ook wel, heb hem jaren geleden gebruikt voor de spets.
Laatst gewijzigd door Ientje op 19 mei 2020, 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Nou dat is zeker een goeie service
en ga je wachten op een nieuwe borstel ? :grin:
Echt waar een borstel uit het gulden tijdperk? Ik heb dat ook weleens geprobeerd met van die bolletjes, dacht dat is onzin maar nee :mrgreen:Ientje schreef: ↑19 mei 2020, 10:02Diki geborsteld, want ja het haar groet door, ik had nog een oude pinnen bortel lkggen 9 gulden, prijsje stond er nog op![]()
Metalen pinnetjes, met een bolletje.
Je hebt geIjk, niet te doen, kwam er amper doorheen, een hele bos haar in de borstel een happende Diki naarr de borstel, dus deze gaat ook de vuilnisbak in, mag ook wel, heb hem jaren geleden gebruikt voor de spets.
Ahw Diki waar ben je ik hoor dat je er mooi uitziet

Ja ik wacht op een nieuwe borstel.
Diki ligt onder de bank. Slaapt, denk ik.
Borstel is er, gelijk geprobeerd. Geen haren eruit getrokken, lekker soepel, maar alle pennetjes zijn al grijs. Veel zand dus in Diki. Ben er blij mee.
Eindelijk kan ik lange slagen maken met de borstel. Ook oren en staart netjes.
Dank voor de tip.
Eindelijk kan ik lange slagen maken met de borstel. Ook oren en staart netjes.
Dank voor de tip.
Faller borstel, olijfhout, met houten pinnen van 1,8 cm lang.
Hij borstelt in ieder geval alle blaafjes en grasjes uit de vacht. Ike vindt het ook fijn, hij komt meteen kijken. Diki waardeert dit meer dan de activet.
Vind hem zelf wat slapjes, niet echt stevig. Geen idee of knoopjes er mee uit geborsteld worden. Misschien was die van amazon, de basbrushes toch beter. Steviger?
Wat ik wel zie is dat de vacht mooier eruitziet, 12 uur na het borstelen. Dat effect was bij de activet allang weg.
Zal even foto maken.
Diki wandelt in stoffige omgeving, waar is het niet stoffig, en de borstel pennen worden nu al vies.
Is dat bij die van bamboe anders? JoAnne?
Hij borstelt in ieder geval alle blaafjes en grasjes uit de vacht. Ike vindt het ook fijn, hij komt meteen kijken. Diki waardeert dit meer dan de activet.
Vind hem zelf wat slapjes, niet echt stevig. Geen idee of knoopjes er mee uit geborsteld worden. Misschien was die van amazon, de basbrushes toch beter. Steviger?
Wat ik wel zie is dat de vacht mooier eruitziet, 12 uur na het borstelen. Dat effect was bij de activet allang weg.
Zal even foto maken.
Diki wandelt in stoffige omgeving, waar is het niet stoffig, en de borstel pennen worden nu al vies.
Is dat bij die van bamboe anders? JoAnne?