Wat hebben jullie zoal een kussen of een mand? of meer dan 1tje misschien? ik heb ook een deken
Zo tijd voor een nieuwe mand of kussen
Zo tijd voor een nieuwe mand of kussen
Nou ja kijk ik heb niet maar 1 mandje hoor
Jullie wel? en meestal zit ik dus zo, maar in deze ga ik dus niet zitten. Dus dat word shoppen voor een nieuwe.
Wat hebben jullie zoal een kussen of een mand? of meer dan 1tje misschien? ik heb ook een deken

Re: Zo tijd voor een nieuwe mand of kussen
Balou en Lotus en ook kat Nemo hebben een bank waar ik zo af en toe ook op mag zitten. Ze liggen toch het liefste op de bank al kiest Balou ook vaak voor de bench waar van het deurtje overdag open staat. Balou heeft een bench en Lotus heeft een puppyren met een mand er in, hierin ligt een dekbed (lekker makkelijk te wassen) met een fleece dekentje. Balou is een vol reutje, als ik Lotus niet in de ren zet als ik weg ga laat hij Lotus (die wel gecastreerd is) geen tel met rust.
Luna ligt nooit in een mand, altijd in de buurt van m´n benen
nu zit ik dus aan tafel met de laptop en Luna ligt onder de stoel
Kissy ligt nu op de bank, zij gebruikt de mand om zich te verstoppen :lol: :lol:
´s nachts ligt ze er wel vaak in of op kussen (mandje)in de slaapkamer
Luna ligt ´s nachts bij me op bed, uiteraard bij m´n voeten
nu zit ik dus aan tafel met de laptop en Luna ligt onder de stoel
Kissy ligt nu op de bank, zij gebruikt de mand om zich te verstoppen :lol: :lol:
´s nachts ligt ze er wel vaak in of op kussen (mandje)in de slaapkamer
Luna ligt ´s nachts bij me op bed, uiteraard bij m´n voeten

Luca lig op een kussen en als die speelt breng die al zijn speeltjes na zijn kussen

:lol: :lol: de boefjes weten wel waar het lekker liggen is 

Goed bekeken Max, wat een heerlijke plek zo!
Mooi ding zeg Lise en handig dat je er ook een stretcher van kan maken. Had het nog niet eerder gezien. Ik ben zelf voor Kareltje op zoek naar een stretcher, is dit veel duurder want vind zo`n zonwering ook wel handig erop 

-
Lise
Begin van de zomer was dit te koop bij de Lidl. Waarschijnlijk volgend jaar weer of eventueel Online.
Ik heb nog gekeken online, maar niets daar gevonden. Kareltje mag niet meer op een zacht kussen liggen waar hij in weg kan zakken
Nog goed weer even om de stretcher te gebruiken Max

heb er ook aan gedacht om te kopen maar denk dat die van mij het niet zullen gebruiken :mrgreen:

Ja daar ben ik hier ook bang voor. Maar Max ligt toch heel lekker zo te zien