Ben in de tuin bezig geweest ben kapot
Jo-Anne ben er weer hoor het is gelukt.

Kun je nog wel je routes gewoon wandelen dan? want hier is het zooooo druk gewordenLise schreef: ↑09 jun 2020, 15:45Vanmiddag ben ik op het balkon bezig geweest. Grote bakken van aarde verlossen voor nieuwe planten. Ook ik ben kapot, maar moet hier eerlijk bij vertellen dat mijn conditie er in deze coraonatijd niet op vooruit gegaan is. Dus, ga ik aan conditie werken en heb springtouw en hoepel tevoorschijn gehaald.

Het is hier ook drukker geworden, vandaar dat ik rond 06.30 uur richting polder vertrek. Het is dan super rustig en je ziet konijnen en reeën.Jo-Anne schreef: ↑11 jun 2020, 09:31Kun je nog wel je routes gewoon wandelen dan? want hier is het zooooo druk gewordenLise schreef: ↑09 jun 2020, 15:45Vanmiddag ben ik op het balkon bezig geweest. Grote bakken van aarde verlossen voor nieuwe planten. Ook ik ben kapot, maar moet hier eerlijk bij vertellen dat mijn conditie er in deze coraonatijd niet op vooruit gegaan is. Dus, ga ik aan conditie werken en heb springtouw en hoepel tevoorschijn gehaald.![]()
![]()
Wat voor planten heb je gepoot in je potten?
Wat leuk dat je bij jullie reeën ziet.Lise schreef: ↑11 jun 2020, 09:54Het is hier ook drukker geworden, vandaar dat ik rond 06.30 uur richting polder vertrek. Het is dan super rustig en je ziet konijnen en reeën.Jo-Anne schreef: ↑11 jun 2020, 09:31Kun je nog wel je routes gewoon wandelen dan? want hier is het zooooo druk gewordenLise schreef: ↑09 jun 2020, 15:45Vanmiddag ben ik op het balkon bezig geweest. Grote bakken van aarde verlossen voor nieuwe planten. Ook ik ben kapot, maar moet hier eerlijk bij vertellen dat mijn conditie er in deze coraonatijd niet op vooruit gegaan is. Dus, ga ik aan conditie werken en heb springtouw en hoepel tevoorschijn gehaald.![]()
![]()
Wat voor planten heb je gepoot in je potten?
Ik heb nog geen nieuwe planten gepoot. Ga dit weekend even naar Intratuin om te shoppen.