Verdrietig nieuws

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Lise

Verdrietig nieuws

Bericht door Lise » 06 jul 2020, 08:10

Een berichtje speciaal voor de oud forum leden. Vind dit eigenlijk niet in de Clep-Bar passen, maar wist niet waar anders te plaatsen.

Jullie herinneren je vast Lies Bal wel. Zij was heel vaak aanwezig op het oude forum.
Gisterenavond kreeg ik een berichtje van Kelly, haar dochter. Zij vroeg mij haar toe te voegen aan de oud forum FB groep.
Wat Kelly mij vertelde kwam hard bij mij binnen.

Ze heeft inmiddels onderstaand berichtje op de FB groep geplaatst

Hallo lieve oude vrienden. Ik ben het Kelly de dochter van Lies. Ik heb een vreselijk bericht, mijn mams is ernstig ziek. Ze heeft meerdere uitzaaiingen in haar hoofd, en we weten verder nog niet waar ze vandaan komen. Ze begon 5 weken geleden met ernstige pijn in haar heup/lies en rug waar door ze niet meer kon lopen. Dr dacht hernia maar moest nog een mri krijgen nu was ze al dagen zo apatisch en verward dat ze niets meer kan. Gebeld vanmorgen met de huisartsenpost en uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis. Na een scan hebben ze dit ontdekt. Ze kan op het moment zelf niets meer en dus ook niet op facebook. Ik slaap bij haar vannacht in het zkh
. wou het toch even melden en hou jullie op de hoogte. Lieve mam hou vol alsjeblieft

Ik zag dat Yvonne al gereageerd heeft, maar het zo fijn zijn als de andere oud forum leden die op de FB groep zitten ook reageren.

Corrie

Re: Verdrietig nieuws

Bericht door Corrie » 06 jul 2020, 08:51

Lise heb het net gelezen op fb
zo´n verdrietig bericht :cry:
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 06 jul 2020, 09:00

Ik heb geen Facebook,
Maar ik vind het heel erg.
Schrik enorm, veel sterkte voor hun
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 06 jul 2020, 11:56

Nou Lies daar sta je dan in de clep-bar. Weet je nog hoe we gelachen hebben dat ik zei zullen we een clep-bar maken op het oude forum? Je vond het zo leuk clep-bar whaaaaaa ja zo leuk Jo-Anne lekker iets geks, was o.a. je reactie. Jij persoonlijk maakte het zo fijn, leuk en mooi daar op het forum. Je stond niet graag in de belangstelling liet jou maar achteraf met je i padje dan was het wel goed. Maar op dat forum was je stik populair. Door je mede leven voor iedereen en je prachtige twee sjoetjes Soesje en Shiva, je deelde het allemaal. En nu lig je daar in het ziekenhuis, wat een bericht. Mij heb je nog een kaart gestuurd in al mijn ellende. Dat ben jij zo iemand. We hebben heel wat afgepraat jij en ik, en wat heb je me geholpen met Kareltje. Hij was ook een beetje van jou weet je nog. :love :woefwoef Op een dag loop je op het strand en komt er een zwart/wit bolletje naar je toe gerend hij weet precies wie jij bent en andersom ook, want de keer dat ik bij je was had ik Karel niet bij me, dat ging toen niet vanwege zijn rug maar op een dag weet je nog...... Nu begin ik te huilen Lies. Maar lieve Kelly wens jou alle kracht en veel liefde toe hou je sterk meis natuurlijk ook voor Maarten.En Lies kom op hou vol! Hier een dikke knuff zoals jij dat altijd zegt van je grote kleine vriend.....

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 06 jul 2020, 12:03

Afbeelding

Lichtje voor jou...... :love
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 06 jul 2020, 12:31

Ben enorm geschrokken gisteravond.
Altijd zo betrokken bij iedereen.
Wat is 2020 een k.. jaar.
Hoop op het beste.

Corrie

Bericht door Corrie » 06 jul 2020, 12:35

Jo-Anne
wat heb je dat mooi verteld :love
en ja wat hebben we altijd genoten van de verhalen en foto´s over Soes en Shiva
en wat een verdriet nu :cry:
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 06 jul 2020, 13:01

Jep, inderdaad

En elke verjaardag maakte ze een topic
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 06 jul 2020, 13:02

Jo-Anne schreef:
06 jul 2020, 11:56
Nou Lies daar sta je dan in de clep-bar. Weet je nog hoe we gelachen hebben dat ik zei zullen we een clep-bar maken op het oude forum? Je vond het zo leuk clep-bar whaaaaaa ja zo leuk Jo-Anne lekker iets geks, was o.a. je reactie. Jij persoonlijk maakte het zo fijn, leuk en mooi daar op het forum. Je stond niet graag in de belangstelling liet jou maar achteraf met je i padje dan was het wel goed. Maar op dat forum was je stik populair. Door je mede leven voor iedereen en je prachtige twee sjoetjes Soesje en Shiva, je deelde het allemaal. En nu lig je daar in het ziekenhuis, wat een bericht. Mij heb je nog een kaart gestuurd in al mijn ellende. Dat ben jij zo iemand. We hebben heel wat afgepraat jij en ik, en wat heb je me geholpen met Kareltje. Hij was ook een beetje van jou weet je nog. :love :woefwoef Op een dag loop je op het strand en komt er een zwart/wit bolletje naar je toe gerend hij weet precies wie jij bent en andersom ook, want de keer dat ik bij je was had ik Karel niet bij me, dat ging toen niet vanwege zijn rug maar op een dag weet je nog...... Nu begin ik te huilen Lies. Maar lieve Kelly wens jou alle kracht en veel liefde toe hou je sterk meis natuurlijk ook voor Maarten.En Lies kom op hou vol! Hier een dikke knuff zoals jij dat altijd zegt van je grote kleine vriend.....

@Jo-Anne, zal ik jouw berichtje kopiëren naar de FB groep? Voor de zekerheid vraag ik het toch maar even.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 06 jul 2020, 13:14

Ik hoor niet bij de oude garde en ken jullie niet, maar wil jullie ontzettend veel sterkte wensen in deze zware tijd :love

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 06 jul 2020, 14:04

@Lise

Tuurlijk is goed doe dat maar, heb je toch al meer gedaan dank je wel voor het vragen.
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 06 jul 2020, 20:31

Wil jullie heel veel sterkte wensen :love :love
Ik heeft het iet gelezen op FB al dagen niet geweest
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 06 jul 2020, 20:58

Update van Kelly.

Even een korte update
De uitslag was het slechts van het slechts. Het is begonnen in de long en uitgezaaid naar bijna alles, oa lever botten ruggemerg bijnieren andere long en de hersenen. Nu extra veel pijnstilling en morgen horen we nog meer maar dat zal niet veel positiefs zijn. Bedankt voor jullie berichtjes.

Corrie

Bericht door Corrie » 06 jul 2020, 21:33

Geen woorden voor dit verschrikkelijke nieuws

Een lichtje voor Lies
Afbeelding
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 06 jul 2020, 22:46

Daar sluit ik mij bij aan, :-? :cry:
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 jul 2020, 11:49

Lichtje voor Lies.....

Afbeelding
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 08 jul 2020, 15:21

Ook al ben ik nog niet zo heel lang lid van dit forum en ken ik Lies dus niet, toch wil ik haar en haar familie en alle betrokkenen sterkte wensen.

Lise

Bericht door Lise » 08 jul 2020, 15:51

Update van Kelly:

Nog een update: er is helaas niets meer aan te doen. Ze gaan alles in werking zetten dat ze naar huis komt om daar de laatste fase in te gaan. Er bleek ook een uitzaaing in haar heupbot te zitten dat verklaard de ongelofelijke pijn op die plek. Het gaat zwaar worden vooral omdat het ik en mijn pap alleen zijn maar we gaan er alles voor over hebben dat ze thuis kan sterven

Corrie

Bericht door Corrie » 08 jul 2020, 16:02

hier was ik al bang voor :cry:
zo lieff dat ze Lies thuis willen verzorgen, zal heel moeilijk zijn :love
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 08 jul 2020, 16:51

Wat een vreselijk bericht
Wens jullie allemaal heel veel sterkte toe :love

Afbeelding