Ientje schreef: ↑28 jul 2020, 16:0646 cm van voor naar achteren en 53 cm van links naar rechts? Kan Daisy languit liggen? Hoe zwaar is Daisy? Diki is 6,7 kg. Zitten er gaatjes in de bodem?
Ja, een dik kusseen en dan is er meer lig ruimte omdat ze dan hoger ligt. Want de zijkanten zijn bol naar boven toe.
het is feest, Daisy jarig
Re: het is feest, Daisy jarig
44 en 50 ongeveer dan begint het omhoog te lopen.
Ja de meiden liggen er languit in.
Daisy weegt nu 5,6 kg maar haar normale gewicht was 6,0 a 6,3 kg.
Ja er zitten gaatjes in de bodem. Ideaal met schoonmaken.
Ja de meiden liggen er languit in.
Daisy weegt nu 5,6 kg maar haar normale gewicht was 6,0 a 6,3 kg.
Ja er zitten gaatjes in de bodem. Ideaal met schoonmaken.
Dank je wel! Als het omhoog gaat, wordt het dan meteen wijder?
Super, dank je wel! Was vannaxht wakker, heb er steeds aan liggen denken. Nee ik lag er niet VAN wakker, maar was gewoon wakker.

Ik kon ook slecht slapen en was er vanmorgen dan ook vroeg uit. Daisy was om 6 uur al klaar voor actie en alleen Abigail was het er niet mee eens hahaha.
Als je nog meer wil zien of weten dan zeg je het maar hoor. Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, dan had je hem gewoon kunnen komen bekijken.
Ik ga hem van de week weer wassen. Lekker de tuinslang er op en sopje er overheen en door en dan buiten laten drogen, in de winter zet ik de douche er op. Dat is wel makkelijk met dat plastic gelukkig. Schoon kussen er in en klaar voor de smurfjes.
Als je nog meer wil zien of weten dan zeg je het maar hoor. Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, dan had je hem gewoon kunnen komen bekijken.
Ik ga hem van de week weer wassen. Lekker de tuinslang er op en sopje er overheen en door en dan buiten laten drogen, in de winter zet ik de douche er op. Dat is wel makkelijk met dat plastic gelukkig. Schoon kussen er in en klaar voor de smurfjes.
Liggen ze er ook samen in?
Ze kan volgens mij ook haar hoofd nog ruim neerleggen.
Ideaal kunststof schoonmkaen met een sopje. In de afgelopen 2 jaar al 2 manden weg kunnen doen door spugen en niet schoon te krijgen,
Ideaal kunststof schoonmkaen met een sopje. In de afgelopen 2 jaar al 2 manden weg kunnen doen door spugen en niet schoon te krijgen,
Nee ze liggen er niet samen in. Maar dat is iets wat ze toch al zelden doen. De keren dat ze samen in èèn mand lagen zijn in die 8 jaar op 1 hand te tellen.
Ze kan zeker haar hoofd nog neerleggen en haar achterpootjes uitstrekken als ze wil.
Ze kan zeker haar hoofd nog neerleggen en haar achterpootjes uitstrekken als ze wil.
Ik wil hem oooooook
Hahaha, tja dan zit er maar èèn ding op...
Ik hoop echt dat ik hem straks in mijn eigen huisje kwijt kan want ze liggen er zo graag in.
Ik hoop echt dat ik hem straks in mijn eigen huisje kwijt kan want ze liggen er zo graag in.
@Ientje
Ohhhh spannend ga je hem kopen. Ontzettend leuk ding is dat en praktisch ja.
@ Jolanda
Wat een geluk, jij hebt hem toch gewonnen?
want ze zijn best aan de prijs.
Ohhhh spannend ga je hem kopen. Ontzettend leuk ding is dat en praktisch ja.
@ Jolanda
Wat een geluk, jij hebt hem toch gewonnen?

Ja gelukkig voor de smurfjes heb ik hem gewonnen. Anders hadden ze hem nooit gehad hihi.
Inderdaad, aan de prijs. Maar de nieuwe mand, staat heneden en daar liggen ze samen fijn in. Voor boven dus nog steeds op zoek. En boven is geen verwarming, maar wel een open raam. Dus dan lijkt zo,n rond en dicht ding goed te beschermen tegen tocht over de grond en lekker warm, geen koude lucht over haar heen.
De binnen maat is goed, als ik er een dik kussen inleg is het groter dan 50x40.
Eerst maar even de da rekeningen van dit weekend indienen en kijken wat ik terug krijg.
Jullie horen het. Maar ik heb al wel een plekje in gedachten waar hij kan staan.
De binnen maat is goed, als ik er een dik kussen inleg is het groter dan 50x40.
Eerst maar even de da rekeningen van dit weekend indienen en kijken wat ik terug krijg.
Jullie horen het. Maar ik heb al wel een plekje in gedachten waar hij kan staan.
Ik heb hem besteld, declaratie ook ingediend, een licht grijze met grijs kussen.
Heeft Daisy nog een kadootje gehad?
Licht grijs lijkt mij ideaal. Op die witte zie je elk stofje haha.
Ben heel benieuwd of het bij jou ook een favo ligplekje wordt.
Natuurlijk heeft Daisy een cadeautje gehad. Dat staat ook in mijn verhaaltje en meerdere foto's van haar met haar nieuwe speeltje "nijntje"
Ben heel benieuwd of het bij jou ook een favo ligplekje wordt.
Natuurlijk heeft Daisy een cadeautje gehad. Dat staat ook in mijn verhaaltje en meerdere foto's van haar met haar nieuwe speeltje "nijntje"
Je hebt gelijk, maar ik wilde terug naar Daisy, had met mijn gedoe over jouw dogcave bijna het hele topic overgenomen. Nu weer Daisy.
Ik vind Daisy mooi, met dat lange haar.
Haha, dat geeft toch niks.
Ze is korter dan ze ooit geweest is, maar ze ziet er zeker mooi uit. Haar vacht lijkt voller.
Och ze had vroeger zo'n prachtige vacht. Ik zal morgen de foto eens opzoeken.
Nijntje was een geslaagd cadeautje, ze is er helemaal dol op hihihi. Op naar haar 13e verjaardag.
Ze is korter dan ze ooit geweest is, maar ze ziet er zeker mooi uit. Haar vacht lijkt voller.
Och ze had vroeger zo'n prachtige vacht. Ik zal morgen de foto eens opzoeken.
Nijntje was een geslaagd cadeautje, ze is er helemaal dol op hihihi. Op naar haar 13e verjaardag.