Diki

Verzorging huid, haar en nagels. Wil je iets kwijt over halsbanden, manden, voerbakken etc.? Kom binnen!
Jo-Anne
Site Admin

Re: Diki

Bericht door Jo-Anne » 10 aug 2020, 10:58

Ientje schreef:
10 aug 2020, 08:38
In maart heeft hij ab gehad, toen had hij een vieze bacterie.
Het gaat niet goed vanmorgen. Opnieuw diazepam gegeven, gisteravond ook nog. Hij is al weer 20 x op de bak geweest na 1 echte plas, nu alleen druppeltjes.
Moedeloos. Diazepam begint nu te werken, hij ligt weer voor pampus, is toch niet leuk voor hem. Hij is ook nog jarig.
Ja dit is zo herkenbaar. Zou me niets verbazen als hij steentjes heeft. Die zien ze overigens niet altijd. Maar zoals je het beschrijft lijkt het erop en dat doet zo`n zeer. Ach komt bij mij ook weer boven arme kat toen. en de 1 heeft dit wel en de ander niet. Geen peil op te trekken.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 10 aug 2020, 11:44

Dank je wel, maar ike was al te ver heen, zir mijn andere berichtje bij ike de kat

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 aug 2020, 11:51

Ientje schreef:
10 aug 2020, 11:44
Dank je wel, maar ike was al te ver heen, zir mijn andere berichtje bij ike de kat
Ja Ientje dat zeiden ze van onze kat ook. Triest. :cry:
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 10 aug 2020, 12:57

Voorddat Ike bij ons kwam was hij geopereerd aan blaasstenen. Bij ons iedere keer verstopt, gruis. Op de echo toen geen steentjes gezien. Heel veel gruis, het dwarrelde door zijn blaas. Ike is geopereerd toen wij hem een jaar hadden, penisamputatie en een grotere afvoer zodat kleine steentjes en gruis eruit konden. Dat ging ook weer een tijdje goed. Maar door de operatie weer meer kans op blaasontstekingen,
We hebben Ike 5 jaar gehad en vijf jaar steeds opnieuw problemen, ik had hem zo graag langer bij mij gehad, maar vanmorgen kroop hij weg, hij was zo ellendig. Ik had ook al een adres voor een alternatieve mevrouw die veel zou kunnen doen. Maar dat zou nog langer pijn lijden voor hem zijn voor we daar terecht konden.

Plaats reactie