Gizmo

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Yvonne

Gizmo

Bericht door Yvonne » 17 dec 2020, 09:22

Vandaag geen rustige wandeling, was vroeger dan normaal en liep een keer anders, langs een groot stuk landbouwgrond, in het midden zit iets, ik dacht een soort kraai, maar zat zo stil dat ik nog ff dacht van het is nep. Eerst reageerde Gizmo niet, maar ja ze ging er toch maar op af, super ver van mij af, ze was er bijna en het vloog weg.
Nou ja vloog, in de lucht zweefde het :surprised een roofvogel dus. Hoor wel eens van die horror verhalen met roofvogels. Na veel geschreeuw van mij, besloot ze toch maar weer mijn kant op te komen, ben meteen omgedraaid en weer door het bos terug. Ze is echt haar grenzen aan het verleggen, 2e jeugd ofzo.
Nu ga ik denk maar ff koffie drinken, mezelf weer genoeg opgewonden voor een dag :oldtimer

Corrie

Re: Gizmo

Bericht door Corrie » 17 dec 2020, 10:39

Heerlijk zo'n verhaal, heb terwijl ik het las zitten lachen :xrofl
Maar Gizmo kwam toch naar je terug :run dat is positief :dance
Heeft de koffie de stress vermindert :wave
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 17 dec 2020, 15:31

Gizmo kwam na je toe :run
Heeft je wel erg hard geschreeuwd :xsanta
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 dec 2020, 10:27

Yvonne schreef:
17 dec 2020, 09:22
Vandaag geen rustige wandeling, was vroeger dan normaal en liep een keer anders, langs een groot stuk landbouwgrond, in het midden zit iets, ik dacht een soort kraai, maar zat zo stil dat ik nog ff dacht van het is nep. Eerst reageerde Gizmo niet, maar ja ze ging er toch maar op af, super ver van mij af, ze was er bijna en het vloog weg.
Nou ja vloog, in de lucht zweefde het :surprised een roofvogel dus. Hoor wel eens van die horror verhalen met roofvogels. Na veel geschreeuw van mij, besloot ze toch maar weer mijn kant op te komen, ben meteen omgedraaid en weer door het bos terug. Ze is echt haar grenzen aan het verleggen, 2e jeugd ofzo.
Nu ga ik denk maar ff koffie drinken, mezelf weer genoeg opgewonden voor een dag :oldtimer
:surprised

Durf je Gizmo nu nog los te laten?
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 18 dec 2020, 12:43

Ik snap je schrik. Brrrrrr.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 18 dec 2020, 17:45

Jo-Anne schreef:
18 dec 2020, 10:27
Yvonne schreef:
17 dec 2020, 09:22
:surprised

Durf je Gizmo nu nog los te laten?
Ja, toch maar weer los vandaag, wel onze gebruikelijke route.

Kelly

Bericht door Kelly » 18 dec 2020, 20:02

Hihihi :run

Ben wel benieuwd wat voor roofvogel het was. Volgens mij zijn er echt weinig roofvogels die wat jet een hond kunnen hoor haha
Afbeelding

Plaats reactie