Kanjer Max
-
Lise
Kanjer Max
Wij zijn net terug uit de polder. Max is zonder buggy mee geweest en heeft bijna 5km gelopen. Wat was het fijn om Max weer snuffelend en genietend rond te zien banjeren.
De rest van de dag krijgt Max korte rondjes.
Trots op mijn senior.
De rest van de dag krijgt Max korte rondjes.
Trots op mijn senior.
Re: Kanjer Max
wat kan je daar dan van genieten hè Lise,
Max gezellig mee aan de wandel geweest
het is ook heerlijk wandelweer, petje af voor jouw senior
je hebt denk ik vakantie
het is ook heerlijk wandelweer, petje af voor jouw senior
je hebt denk ik vakantie

Wat fijn voor Max lekker snuffelen en trekt hij het niet verder dan kan hij gewoon in de buggy, erg handig.
-
Lise
Ja, ik heb vakantie en ben weer aan het klussen. Vanmiddag staat het in de grondverf zetten van mijn slaapkamerraam op het programma. Morgen het raam aflakken en donderdag en vrijdag, als de nieuwe keuken geplaatst wordt, ga ik de slaapkamer behangen. Max blijft lekker bij mij en Twister en Pepper gaan donderdag en vrijdag naar mijn zus. Het gaat hem echt niet worden, deze twee druktemakers hier te hebben, terwijl de keukenmannen/vrouwen aan het werk zijn.
Het is nog even doorpakken en dan heb ik alles in de verf, nieuw behang, plafonds gewit etc. achter de rug. Dan kan het echte leuke werk beginnen, het stylen.
Wil nieuwe lampen, wat andere accessoires etc. Gaat goed komen, maar is toch wel een dingetje dat alles via Internet moet en ik niet ff lekker door de winkels kan struinen.
Ach, er zijn ergere dingen. Zolang de doggies en ik gezond zijn. valt overal een mouw aan te passen
goed bezig Lise, echte klusvrouw
fijn dat de 2 druktemakers naar je zus kunnen, ze willen idd altijd met hun neus er boven op als er wat gedaan moet worden
jammer toch dat er nog niet gewinkeld kan worden maar er zijn versoepelingen in het vooruitzicht
vind het zelf heel moeilijk om via webshops te winkelen, is het toch net niet wat ik in m´n hoofd had
succes met schilderen en behangen en een nieuwe keuken is helemaal tof
fijn dat de 2 druktemakers naar je zus kunnen, ze willen idd altijd met hun neus er boven op als er wat gedaan moet worden
jammer toch dat er nog niet gewinkeld kan worden maar er zijn versoepelingen in het vooruitzicht
vind het zelf heel moeilijk om via webshops te winkelen, is het toch net niet wat ik in m´n hoofd had
succes met schilderen en behangen en een nieuwe keuken is helemaal tof

Alles goed gegaan met je nieuwe keuken plaatsen, altijd een hoop rompslomp zoietsLise schreef: ↑23 feb 2021, 13:05Ja, ik heb vakantie en ben weer aan het klussen. Vanmiddag staat het in de grondverf zetten van mijn slaapkamerraam op het programma. Morgen het raam aflakken en donderdag en vrijdag, als de nieuwe keuken geplaatst wordt, ga ik de slaapkamer behangen. Max blijft lekker bij mij en Twister en Pepper gaan donderdag en vrijdag naar mijn zus. Het gaat hem echt niet worden, deze twee druktemakers hier te hebben, terwijl de keukenmannen/vrouwen aan het werk zijn.
Het is nog even doorpakken en dan heb ik alles in de verf, nieuw behang, plafonds gewit etc. achter de rug. Dan kan het echte leuke werk beginnen, het stylen.
Wil nieuwe lampen, wat andere accessoires etc. Gaat goed komen, maar is toch wel een dingetje dat alles via Internet moet en ik niet ff lekker door de winkels kan struinen.
Ach, er zijn ergere dingen. Zolang de doggies en ik gezond zijn. valt overal een mouw aan te passen.

-
Lise
Yep, keuken staat. Om 12.00u uur vanmiddag was de klus geklaard.
Ik had het slechter kunnen treffen, was nog een leuke keuken plaatser ook
.
Ik had het slechter kunnen treffen, was nog een leuke keuken plaatser ook
je roedeltje ook weer compleet thuis, viel het mee met de stofzooi
altijd meegenomen een gezellig iemand die de klus komt doen