Kanjer Max

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Lise

Kanjer Max

Bericht door Lise » 23 feb 2021, 10:08

Wij zijn net terug uit de polder. Max is zonder buggy mee geweest en heeft bijna 5km gelopen. Wat was het fijn om Max weer snuffelend en genietend rond te zien banjeren.
De rest van de dag krijgt Max korte rondjes.
Trots op mijn senior.

Corrie

Re: Kanjer Max

Bericht door Corrie » 23 feb 2021, 12:27

wat kan je daar dan van genieten hè Lise, :dogwalk Max gezellig mee aan de wandel geweest
het is ook heerlijk wandelweer, petje af voor jouw senior :loveheart
je hebt denk ik vakantie :cheer
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 23 feb 2021, 12:40

Heerlijk voor Max :love Lise
Mag je zeker trots op je senior
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 23 feb 2021, 12:47

Wat fijn voor Max lekker snuffelen en trekt hij het niet verder dan kan hij gewoon in de buggy, erg handig.

Lise

Bericht door Lise » 23 feb 2021, 13:05

Corrie schreef:
23 feb 2021, 12:27
wat kan je daar dan van genieten hè Lise, :dogwalk Max gezellig mee aan de wandel geweest
Ja, ik heb vakantie en ben weer aan het klussen. Vanmiddag staat het in de grondverf zetten van mijn slaapkamerraam op het programma. Morgen het raam aflakken en donderdag en vrijdag, als de nieuwe keuken geplaatst wordt, ga ik de slaapkamer behangen. Max blijft lekker bij mij en Twister en Pepper gaan donderdag en vrijdag naar mijn zus. Het gaat hem echt niet worden, deze twee druktemakers hier te hebben, terwijl de keukenmannen/vrouwen aan het werk zijn.

Het is nog even doorpakken en dan heb ik alles in de verf, nieuw behang, plafonds gewit etc. achter de rug. Dan kan het echte leuke werk beginnen, het stylen.
Wil nieuwe lampen, wat andere accessoires etc. Gaat goed komen, maar is toch wel een dingetje dat alles via Internet moet en ik niet ff lekker door de winkels kan struinen.
Ach, er zijn ergere dingen. Zolang de doggies en ik gezond zijn. valt overal een mouw aan te passen :) .

Corrie

Bericht door Corrie » 23 feb 2021, 16:38

goed bezig Lise, echte klusvrouw :applaus
fijn dat de 2 druktemakers naar je zus kunnen, ze willen idd altijd met hun neus er boven op als er wat gedaan moet worden :woefwoef
jammer toch dat er nog niet gewinkeld kan worden maar er zijn versoepelingen in het vooruitzicht :egyptian
vind het zelf heel moeilijk om via webshops te winkelen, is het toch net niet wat ik in m´n hoofd had
succes met schilderen en behangen en een nieuwe keuken is helemaal tof
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 26 feb 2021, 14:16

Lise schreef:
23 feb 2021, 13:05
Corrie schreef:
23 feb 2021, 12:27
Ja, ik heb vakantie en ben weer aan het klussen. Vanmiddag staat het in de grondverf zetten van mijn slaapkamerraam op het programma. Morgen het raam aflakken en donderdag en vrijdag, als de nieuwe keuken geplaatst wordt, ga ik de slaapkamer behangen. Max blijft lekker bij mij en Twister en Pepper gaan donderdag en vrijdag naar mijn zus. Het gaat hem echt niet worden, deze twee druktemakers hier te hebben, terwijl de keukenmannen/vrouwen aan het werk zijn.

Het is nog even doorpakken en dan heb ik alles in de verf, nieuw behang, plafonds gewit etc. achter de rug. Dan kan het echte leuke werk beginnen, het stylen.
Wil nieuwe lampen, wat andere accessoires etc. Gaat goed komen, maar is toch wel een dingetje dat alles via Internet moet en ik niet ff lekker door de winkels kan struinen.
Ach, er zijn ergere dingen. Zolang de doggies en ik gezond zijn. valt overal een mouw aan te passen :) .
Alles goed gegaan met je nieuwe keuken plaatsen, altijd een hoop rompslomp zoiets :woefwoef
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 26 feb 2021, 22:38

Yep, keuken staat. Om 12.00u uur vanmiddag was de klus geklaard.

Ik had het slechter kunnen treffen, was nog een leuke keuken plaatser ook :gniffel :gniffel .

Corrie

Bericht door Corrie » 27 feb 2021, 09:30

Lise schreef:
26 feb 2021, 22:38

Ik had het slechter kunnen treffen, was nog een leuke keuken plaatser ook :gniffel :gniffel .
je roedeltje ook weer compleet thuis, viel het mee met de stofzooi :ffedenken
altijd meegenomen een gezellig iemand die de klus komt doen :wave
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 27 feb 2021, 09:48

Lise schreef:
26 feb 2021, 22:38

:gniffel :applaus :cheer :surprised :wow :gniffel

Toch heerlijk een nieuwe keuken ben je weer ffe klaar voor een paar jaar. :partydance
Afbeelding

Plaats reactie