verdragen deze nijlganzen geen eenden in hun buurt ze zijn tamelijk agressief en dit gebeurde er voor mijn ogen.

Eigenlijk direct was er geen eend meer te zien kijk maar allemaal verdwenen helaas het hele water stil en verlaten

op een paar waterkipjes na die wat sterker in hun waterkipjespootjes staan en ze laten zich echt niet verjagen.

Sterker nog er is een kerstboom die hier in het water beland is, en de boom werd vanmorgen geheel onderzocht of het misschien een geschikte broedplaats zou zijn.

Maar ik denk niet dat het een gezellige plaats was voor nieuwe kroost want zoals jullie hier zien werd de eenzame kerstboom ook weer verlaten, te stekelig denk ik wat denken jullie?
Diki was er uiteraard ook bij er waren heel veel interessante geuren die allemaal moesten worden herleid waar ze vandaan kwamen het duurde tamelijk lang voordat ze haar "collega`s" had blootgelegd, lekker snuffelen zo heerlijk.

Enne baasje wat gaat het worden met al die foto`s voor èèn of ander forum geloof ik... gaan we nu eens verder of blijf je hier overnachten bij die vogels? Ineens had Diki het gezien en gingen weer verder

We vervolgen onze wandeling Diki en ik en komen op de plaats waar de kerststal stond waar Diki bij geposeerd heeft echter nu is het een fijne mooie drinkbak voor vogels, katten en honden. Met lekker vies regenwater hihihi ik zag Diki ook al kijken................

Het was tamelijk mistig vanmorgen tijdens onze wandeling de zon kwam er niet door en de huizen lagen de hele tijd in de mist deze nijlgans houd de wacht zodat niemand in de buurt komt

Dit is aan de andere kant van het park

Wij dachten samen Diki en ik we starten het beeld en tekst weekend weer eens op heel fijn weekend allemaal