Vandaag geknipt, lekker lamg gelaten. Ik weet dat er dan weer veel blubber aan blijft hangen bij het

Half uurtje vanmorgen en gisteren ook.

Smoesje van mijn kant ook een beetje hoor. Zo zonde als ze gelijk weer zwart is, morgen mag ze weermee hoor , kinderachtig he.
Ientje schreef: ↑10 jan 2022, 13:01Zo.kort . En in de oren haal Ik de haren er uit.
De een zegt knippen, de ander zegt plukken. Ik laat het niet dichtgroeien, beetje krijt, en steeds een heel klein ,,plukje,, , paar haren tegelijk. Pluk ik. Bij knippen irriteren vaak de stoppeltjes, plus dat ik niet graag met een schaar in een oor zit.
De flap, houd ik ook kort van binnen met een schaar in de lengte van de haren. Veeg de haren wat omhoog en dan de schaar er langs.Anders worden de oren erg zwaar en kan het binnen in gaan broeien.
Wel lachen. Heb dat oor open gelegd, voor de foto, tik deze tekst nu, en ze ligt nog net zo.
![]()

Spui gerust ongenoegen in de Eliesabeth bar hoorIentje schreef: ↑07 feb 2022, 11:52Daarna gebeld met de apotheek over een rekening, die ze in kunnen dienen bij de verzekering, ieder jaar hetzelfde gedoe. . Doen ze niet, bazelverhaal, waar mevrouw zelf niet uit kwam, ik was zo boos, heb de telefoon weggegooid nadat ik niet zo netjes aan de telefoon was, zacht gezegd, weinig energie en dan loop ik dus over. Niet goed te praten, kon wel janken en liep te janken,
Maar Diki..... ze kwam boven op mij zitten, zeemde mij af, rustig worden vrouwtje. Kanjer is het.
Kortom we zijn vandaag weer een echt team, ik knip haar, en zij maakt mij rustig.

Ik schaam mij, wat ik gezegd heb. ,, barst allemaal maar,, moet excuses maken, Maar ik weet niet wie ik aan de lijn had. Morgen bellen of ik de rekening bij de verzekering in kan dienen.Jo-Anne schreef: ↑07 feb 2022, 12:13Spui gerust ongenoegen in de Eliesabeth bar hoorIentje schreef: ↑07 feb 2022, 11:52Daarna gebeld met de apotheek over een rekening, die ze in kunnen dienen bij de verzekering, ieder jaar hetzelfde gedoe. . Doen ze niet, bazelverhaal, waar mevrouw zelf niet uit kwam, ik was zo boos, heb de telefoon weggegooid nadat ik niet zo netjes aan de telefoon was, zacht gezegd, weinig energie en dan loop ik dus over. Niet goed te praten, kon wel janken en liep te janken,
Maar Diki..... ze kwam boven op mij zitten, zeemde mij af, rustig worden vrouwtje. Kanjer is het.
Kortom we zijn vandaag weer een echt team, ik knip haar, en zij maakt mij rustig.![]()
Ik bedoelde dat je in de Eliesabethbar of clep bar dit soort dingen altijd kwijt kan dit is een verzorgingstopicIentje schreef: ↑07 feb 2022, 12:42Ik schaam mij, wat ik gezegd heb. ,, barst allemaal maar,, moet excuses maken, Maar ik weet niet wie ik aan de lijn had. Morgen bellen of ik de rekening bij de verzekering in kan dienen.Jo-Anne schreef: ↑07 feb 2022, 12:13Spui gerust ongenoegen in de Eliesabeth bar hoorIentje schreef: ↑07 feb 2022, 11:52Daarna gebeld met de apotheek over een rekening, die ze in kunnen dienen bij de verzekering, ieder jaar hetzelfde gedoe. . Doen ze niet, bazelverhaal, waar mevrouw zelf niet uit kwam, ik was zo boos, heb de telefoon weggegooid nadat ik niet zo netjes aan de telefoon was, zacht gezegd, weinig energie en dan loop ik dus over. Niet goed te praten, kon wel janken en liep te janken,
Kortom we zijn vandaag weer een echt team, ik knip haar, en zij maakt mij rustig.![]()

Snapte ik, maar ik was hier nu net leuk bezig. Ohhh ik maak een zootje van het forum.....Jo-Anne schreef: ↑07 feb 2022, 13:24Ik bedoelde dat je in de Eliesabethbar of clep bar dit soort dingen altijd kwijt kan dit is een verzorgingstopic![]()
Je moet je niet schamen nergens goed voor![]()
@Ientje, het zal de medewerker die je aan de telefoon had, goed doen als je je excuses aanbiedt. Het is zo naar als je afgezeikt wordt terwijl je gewoon je werk doet en je aan bepaalde van hogerop opgelegde regels moet houden (ik spreek helaas uit ervaring). Degene die je aan de telefoon had, wist natuurlijk niet dat jouw energie op was en hij of zij daardoor de pispaal was. Je kunt ook een excuusmail sturen naar de apotheek.Ientje schreef: ↑07 feb 2022, 12:42Ik schaam mij, wat ik gezegd heb. ,, barst allemaal maar,, moet excuses maken, Maar ik weet niet wie ik aan de lijn had. Morgen bellen of ik de rekening bij de verzekering in kan dienen.Jo-Anne schreef: ↑07 feb 2022, 12:13Spui gerust ongenoegen in de Eliesabeth bar hoorIentje schreef: ↑07 feb 2022, 11:52Daarna gebeld met de apotheek over een rekening, die ze in kunnen dienen bij de verzekering, ieder jaar hetzelfde gedoe. . Doen ze niet, bazelverhaal, waar mevrouw zelf niet uit kwam, ik was zo boos, heb de telefoon weggegooid nadat ik niet zo netjes aan de telefoon was, zacht gezegd, weinig energie en dan loop ik dus over. Niet goed te praten, kon wel janken en liep te janken,

Dank je wel.