Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Corrie

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Corrie » 13 mar 2022, 19:36

Zo dat was een leuke ontmoeting :super
Fijn Truus en je hoeft niet eens zó lang te wachten, overal hebben ze het druk druk
Wel laten zien hè :Foto
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 mar 2022, 20:47

Truus schreef:
13 mar 2022, 18:54
Hallo
Wat me nou is over komen
Kwam een oude schoolvriend tegen praatje gemaakt over alles en nog wat toen kwam het praatje tuin.
Zij tegen dan zoek ik jou doe jij tuinen onderhouden vroeg ik Ja zei die dus alles uit gelegd wat er moet gebeuren.
Kom ik wel doen maar werk met een maat samen doe we het samen zei dat is goed.
Komen gisteren kijken wat er gedaan moet worden, is die maat van hem de tuinman die mij terug zou bellen.
Ze werken al 30 jaar samen.
Ze gaan alles snoeien en wil een schutting achter in de tuin komt allemaal voor elkaar zei dus mogen even schuttingen halen dat doe peter weer die heeft een busje.
Ben zo blij :dance dat er iets ga gebeuren want de tuin zie er ongezellig uit.
Volgende komen ze.
Good for you Truus wat een mazzel is dat zeg kun je die mensen ook hierheen sturen alsjeblieft :ffedenken :surprised
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 13 mar 2022, 20:52

Zal foto,s maken hoe het nu is en dan als het klaar is
Moet je wel in dordrecht komen wonen Jo-Anne :lol :gniffel
De wereld is klein He Yvonne
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mar 2022, 08:37

Ientje schreef:
12 mar 2022, 10:03
Toch denk ik wel dat het van of door alie komt. Dat is vorig jaar ingevoerd om de voordelige inkopen vanuit China aan banden te leggen. Jammer he. Sinds die berichten heb ik er ook niets meer gekocht.
Het is idd jammer maar op deze manier worden de aankopen veel duurder en kun je ze beter hier doen wat ook de bedoeling is. Ik had bij een bedrijf in NL sloffen gekocht voor 25 euro, die bij Alie 8 euro waren, dit vind ik dan ook weer jammer voor mijn geld. Het waren exact dezelfde sloffen die hun ook gewoon bij Alie kopen zoals meer NL bedrijven doen.

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mar 2022, 08:39

Zynaluna schreef:
12 mar 2022, 11:26
Ik kreeg ook zo’n mail terwijl ik niks uit china laat komen.

Meestal kan je het zien aan het mailadres.
Dat zal het ook kunnen zijn geweest, ik wacht wel af of er nog iets binnen komt betalen doe ik niet.

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mar 2022, 08:41

Yvonne schreef:
12 mar 2022, 18:01
@Lise, krijg er wel wat van mee, maar ben er niet continue mee bezig. Gruwelijk wat daar gebeurt en bijna niet te bevatten, hoe dat moet zijn op de vlucht. Denk na 2 jaar corona ellende dat de beker ff vol is.
Net terug uit Zwitserland, een weekje skiën, met nul regels, dat het bestaat :egyptian..
Ff alles vergeten. Heerlijk weer.
Afbeelding
Een selfie :swingitbaby
Afbeelding
Prachtig uitzicht.
Mooi daar !! Nog even op je tanden bijten en dan zijn hier ook geen coronaregels meer.

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mar 2022, 08:44

Truus schreef:
13 mar 2022, 18:54
Hallo
Wat me nou is over komen
Kwam een oude schoolvriend tegen praatje gemaakt over alles en nog wat toen kwam het praatje tuin.
Zij tegen dan zoek ik jou doe jij tuinen onderhouden vroeg ik Ja zei die dus alles uit gelegd wat er moet gebeuren.
Kom ik wel doen maar werk met een maat samen doe we het samen zei dat is goed.
Komen gisteren kijken wat er gedaan moet worden, is die maat van hem de tuinman die mij terug zou bellen.
Ze werken al 30 jaar samen.
Ze gaan alles snoeien en wil een schutting achter in de tuin komt allemaal voor elkaar zei dus mogen even schuttingen halen dat doe peter weer die heeft een busje.
Ben zo blij :dance dat er iets ga gebeuren want de tuin zie er ongezellig uit.
Volgende komen ze.
Fijn dat jij die oude schoolvriend tegen kwam, dit moest zo zijn, jij straks je tuin weer netjes.

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mar 2022, 09:00

Goede morgen. Het zonnetje is hier nog ver te zoeken en vanmorgen vroeg vielen er wat regendruppels, straks zal het volgens de berichten mooier worden we wachten het af.

Ik volgde toen de oorlog net begon de berichten op de voet nu kijk ik alleen s, morgens vroeg het nieuws nog. Het raakt mij allemaal zo en ik sta machteloos, het enige dat ik kon doen was geld doneren en dit heb ik ook gedaan zowel op giro 555 als aan een dierenopvang organisatie. Ik ben erg bezorgd en bang voor een wereldoorlog of een ongelukkige treffer op één van de kerncentrales maar gelukkig onderhandelen ze nog steeds, ook al komt hier tot nu toe niets uit het is wel heel belangrijk dat ze blijven praten. Het is geen ver van mijn bed iets nu het is allemaal zo dichtbij, Oekraïne is maar twee dagen rijden. Duimen dat Poetin tot inkeer komt maar hier heb ik een hard hoofd in.

Ientje

Bericht door Ientje » 14 mar 2022, 09:30

Truus, dat moet zo zijn, wat goed, en wat fijn dat het gelukt is.,

Marga,,hier idem, ik kijk,nog tussen door op teletekst of nu.nl. machteloos en moedeloos. En ja geld overmaken, dat heb ik ook gedaan.
Maar komt het aan? Dat is altijd de vraag.

Net :dogwalk met Diki, heerlijk weer, windstil, bewolkt, het wordt langzamerhand tijd voor mijn zomer jack., :fan

Fijne dag allemaal.

Truus

Bericht door Truus » 15 mar 2022, 16:49

Vanmiddag schutting wezen kopen komen ze over 2 weken thuis brengen
Dat moet nog even wachten, maar maandag gaan ze het snoeiwerk doen en een stuk tuin.
Mochten ze eerder klaar zijn met de tuin, dan komen ze terug voor de schutting te doen.
Morgen komt peter nog 2 kleinen verven en dan is alles weer klaar voor een paar jaar :dance :dance :dance blij blij blij
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 15 mar 2022, 19:07

20 mei ga ik (gedeeltelijk) met pensioen. Gelukkig nog niet helemaal, ik blijf t/m 31 december 16 uur per week werken i.p.v. de 35 uur die ik nu werk.

Leuke bijkomstigheid is dat er op 20 mei een groot feest is bij het MBO waar ik werk. Dit vanwege het 25-jarig bestaan daarvan. Mijn (gedeeltelijke) afscheid wordt dus groot gevierd :cool :cool :cool .

Corrie

Bericht door Corrie » 15 mar 2022, 19:23

@ Truus
Iets fijns om naar uit te kijken :super wat zal jij gaan genieten van de tuin :relax
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 15 mar 2022, 19:35

Lise schreef:
15 mar 2022, 19:07
20 mei ga ik (gedeeltelijk) met pensioen. Gelukkig nog niet helemaal, ik blijf t/m 31 december 16 uur per week werken i.p.v. de 35 uur die ik nu werk.

Leuke bijkomstigheid is dat er op 20 mei een groot feest is bij het MBO waar ik werk. Dit vanwege het 25-jarig bestaan daarvan. Mijn (gedeeltelijke) afscheid wordt dus groot gevierd :cool :cool :cool .
Lise , je zag er tegen op toch , maar je kan er langzaam aan wennen.
Leuk vooruitzicht zo'n groot feest , hoe lang heb jij daar dan gewerkt?
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 16 mar 2022, 12:45

Lise schreef:

Geniet maar van het feest en ook van de extra vrijetijd die je krijgt door je gedeeltelijke pensioen.

Lise

Bericht door Lise » 16 mar 2022, 14:40

Corrie schreef:
15 mar 2022, 19:35
Lise schreef:

Lise , je zag er tegen op toch , maar je kan er langzaam aan wennen.
Leuk vooruitzicht zo'n groot feest , hoe lang heb jij daar dan gewerkt?
Ik heb er nu 21 jaar opzitten in het Onderwijs.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 mar 2022, 09:06

Yvonne schreef:
@Lise, krijg er wel wat van mee, maar ben er niet continue mee bezig. Gruwelijk wat daar gebeurt en bijna niet te bevatten, hoe dat moet zijn op de vlucht. Denk na 2 jaar corona ellende dat de beker ff vol is.
Net terug uit Zwitserland, een weekje skiën, met nul regels, dat het bestaat :egyptian..
Afbeelding
Een selfie :swingitbaby
Afbeelding
Prachtig uitzicht.
Mooi plek zeg prachtig :zun goeie selfie met die bril zo :gniffel
Waar zaten jullie in Zwitserland?
:cool:
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 17 mar 2022, 11:34

Jo-Anne schreef:
17 mar 2022, 09:06
Yvonne schreef:
Mooi plek zeg prachtig :zun goeie selfie met die bril zo :gniffel
Waar zaten jullie in Zwitserland?
:cool:
We zaten in Veysonnaz.
Het Frans praten viel tegen 😂

Truus

Bericht door Truus » 17 mar 2022, 12:02

Vanmiddag voor de uitslag van het bloed en bloeddruk kijken en longen luisteren
Met me schouder ga het nog niet zo lekker maar goed heeft pas 2 keer fysio gehad.
Peter is hier aan het schilderen knap ook weer op.
Hebben ook last van dat Sahara zand gehad hier val het wel mee.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 17 mar 2022, 14:40

@ Truus
Ben je goed door de APK gekomen afgezien van je schouder?
Hier ook saharazand op auto's en tuinset , het was vanochtend best weer koud maar intussen lekker :zun
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 17 mar 2022, 16:28

De APK was bijna goed Corrie op een ding na De nierfunctie is te laag het was 50 procent en moet 90 zijn.
Moet nu om de 3maanden bloedprikken of het weer omhoog ga, zo niet dan ga die wat aan doen, heeft er nog geen klachten van.
Wel rustig aan met het zout en veel drinken.
Ja heerlijk in de zon gezeten een poosje :zun
Afbeelding

Plaats reactie