Fijn Truus en je hoeft niet eens zó lang te wachten, overal hebben ze het druk druk
Wel laten zien hè

Good for you Truus wat een mazzel is dat zeg kun je die mensen ook hierheen sturen alsjeblieftTruus schreef: ↑13 mar 2022, 18:54Hallo
Wat me nou is over komen
Kwam een oude schoolvriend tegen praatje gemaakt over alles en nog wat toen kwam het praatje tuin.
Zij tegen dan zoek ik jou doe jij tuinen onderhouden vroeg ik Ja zei die dus alles uit gelegd wat er moet gebeuren.
Kom ik wel doen maar werk met een maat samen doe we het samen zei dat is goed.
Komen gisteren kijken wat er gedaan moet worden, is die maat van hem de tuinman die mij terug zou bellen.
Ze werken al 30 jaar samen.
Ze gaan alles snoeien en wil een schutting achter in de tuin komt allemaal voor elkaar zei dus mogen even schuttingen halen dat doe peter weer die heeft een busje.
Ben zo blijdat er iets ga gebeuren want de tuin zie er ongezellig uit.
Volgende komen ze.

Het is idd jammer maar op deze manier worden de aankopen veel duurder en kun je ze beter hier doen wat ook de bedoeling is. Ik had bij een bedrijf in NL sloffen gekocht voor 25 euro, die bij Alie 8 euro waren, dit vind ik dan ook weer jammer voor mijn geld. Het waren exact dezelfde sloffen die hun ook gewoon bij Alie kopen zoals meer NL bedrijven doen.
Mooi daar !! Nog even op je tanden bijten en dan zijn hier ook geen coronaregels meer.Yvonne schreef: ↑12 mar 2022, 18:01@Lise, krijg er wel wat van mee, maar ben er niet continue mee bezig. Gruwelijk wat daar gebeurt en bijna niet te bevatten, hoe dat moet zijn op de vlucht. Denk na 2 jaar corona ellende dat de beker ff vol is.
Net terug uit Zwitserland, een weekje skiën, met nul regels, dat het bestaat..
Ff alles vergeten. Heerlijk weer.
Een selfie![]()
Prachtig uitzicht.
Fijn dat jij die oude schoolvriend tegen kwam, dit moest zo zijn, jij straks je tuin weer netjes.Truus schreef: ↑13 mar 2022, 18:54Hallo
Wat me nou is over komen
Kwam een oude schoolvriend tegen praatje gemaakt over alles en nog wat toen kwam het praatje tuin.
Zij tegen dan zoek ik jou doe jij tuinen onderhouden vroeg ik Ja zei die dus alles uit gelegd wat er moet gebeuren.
Kom ik wel doen maar werk met een maat samen doe we het samen zei dat is goed.
Komen gisteren kijken wat er gedaan moet worden, is die maat van hem de tuinman die mij terug zou bellen.
Ze werken al 30 jaar samen.
Ze gaan alles snoeien en wil een schutting achter in de tuin komt allemaal voor elkaar zei dus mogen even schuttingen halen dat doe peter weer die heeft een busje.
Ben zo blijdat er iets ga gebeuren want de tuin zie er ongezellig uit.
Volgende komen ze.

Lise , je zag er tegen op toch , maar je kan er langzaam aan wennen.Lise schreef: ↑15 mar 2022, 19:0720 mei ga ik (gedeeltelijk) met pensioen. Gelukkig nog niet helemaal, ik blijf t/m 31 december 16 uur per week werken i.p.v. de 35 uur die ik nu werk.
Leuke bijkomstigheid is dat er op 20 mei een groot feest is bij het MBO waar ik werk. Dit vanwege het 25-jarig bestaan daarvan. Mijn (gedeeltelijke) afscheid wordt dus groot gevierd![]()
![]()
.

Geniet maar van het feest en ook van de extra vrijetijd die je krijgt door je gedeeltelijke pensioen.Lise schreef: ↑15 mar 2022, 19:0720 mei ga ik (gedeeltelijk) met pensioen. Gelukkig nog niet helemaal, ik blijf t/m 31 december 16 uur per week werken i.p.v. de 35 uur die ik nu werk.
Leuke bijkomstigheid is dat er op 20 mei een groot feest is bij het MBO waar ik werk. Dit vanwege het 25-jarig bestaan daarvan. Mijn (gedeeltelijke) afscheid wordt dus groot gevierd![]()
![]()
.
Ik heb er nu 21 jaar opzitten in het Onderwijs.Corrie schreef: ↑15 mar 2022, 19:35Lise , je zag er tegen op toch , maar je kan er langzaam aan wennen.Lise schreef: ↑15 mar 2022, 19:0720 mei ga ik (gedeeltelijk) met pensioen. Gelukkig nog niet helemaal, ik blijf t/m 31 december 16 uur per week werken i.p.v. de 35 uur die ik nu werk.
![]()
.
Leuk vooruitzicht zo'n groot feest , hoe lang heb jij daar dan gewerkt?
Mooi plek zeg prachtigYvonne schreef: ↑12 mar 2022, 18:01@Lise, krijg er wel wat van mee, maar ben er niet continue mee bezig. Gruwelijk wat daar gebeurt en bijna niet te bevatten, hoe dat moet zijn op de vlucht. Denk na 2 jaar corona ellende dat de beker ff vol is.
Ff alles vergeten. Heerlijk weer.
Een selfie![]()
Prachtig uitzicht.

We zaten in Veysonnaz.Jo-Anne schreef: ↑17 mar 2022, 09:06Mooi plek zeg prachtigYvonne schreef: ↑12 mar 2022, 18:01@Lise, krijg er wel wat van mee, maar ben er niet continue mee bezig. Gruwelijk wat daar gebeurt en bijna niet te bevatten, hoe dat moet zijn op de vlucht. Denk na 2 jaar corona ellende dat de beker ff vol is.
Ff alles vergeten. Heerlijk weer.goeie selfie met die bril zo
![]()
Waar zaten jullie in Zwitserland?
![]()