Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Jo-Anne
Site Admin

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Jo-Anne » 09 jul 2022, 14:59

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Och toch net uit het nest en al uren zit hij daar :cry geen ouders te bekennen......
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 09 jul 2022, 18:09

Ach, wat zielig. Misschien doe je hem of haar plezier met een schoteltje water,

Lise

Bericht door Lise » 09 jul 2022, 18:15

Na bijna twee weken vanochtend eindelijk weer eens naar de polder geweest met de mannen. Door Corona had ik niet de puf om grote wandelingen te maken. Ik ben niet echt heel ziek geweest, maar totaal geen eetlust en dus weinig tot niet eten. Daar knapt een mens niet van op. Nog steeds is eten een "dingetje". Had gisterenavond ineens trek in pizza, dus om 21.00 uur pizza opgehaald bij Domino's. Helaas dit viel ook weer tegen. Gaat vast wel weer goedkomen.

Truus

Bericht door Truus » 09 jul 2022, 20:32

Wat zielig het vogeltje helemaal alleen beetje voer en drinken geven Jo-Anne.
Komt zeker goed Lise je ben al weer op de been, nog een weekje en 1 dag dan mag je Cooper halen hij zal wel lekker gegroeid zijn.
Ben benieuwd hoe die gegroeid is.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 10 jul 2022, 09:01

@ Jo-Anne
Is het goed gekomen met het net uit nest gevlogen vogeltje , geen idee wat voor :geenidee

@ Lise
Ik had ook niet veel eetlust ,nog steeds zijn er dingen waar ik geen zin in heb
Henk heeft daar totaal geen last van gehad, klaagt dat we bepaalde dingen al tijden niet gegeten hebben bv riblap, wordt al misselijk als ik eraan denk , toch raar hè
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 10 jul 2022, 13:25

Jo-Anne schreef: ↑
09 jul 2022, 14:59
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Och toch net uit het nest en al uren zit hij daar :cry geen ouders te bekennen......
Aan de foto's te zien kon het jonge meesje wel wat hulp gebruiken, hij kijkt niet helder uit zijn oogjes. Hoe is het met het vogeltje afgelopen?

Ientje

Bericht door Ientje » 10 jul 2022, 15:00

Wat een sneu vogeltje.......
Ik meld me weer. Heftige dagen gehad. Afgelopen vrijdag is mijn ma naar een verpleeghuis gegaan in een gemeente verderop. Het moest, maar het doet zo zeer dat ik het niet vol kon houden. Ze krijgt nu morfine tegen benauwdheid en slaapt, dut bijna continue. Gisteren was ik bij haar en ze had het volgens mij niet echt door. Wel diki, ha diki mompelde ze. Vreselijk om iemand zo achteruit te zien gaan.
Sinds vrijdag slaap ik geloof io de hele middag en de nacht. Heerlijk die tour de france, kan je heerlijk op slapen.
Vanaf nu doe ik weer mee met het forum.

Corrie

Bericht door Corrie » 10 jul 2022, 19:03

Ientje je hebt gedaan wat je kon, je moeder heeft nu zorg dicht bij en kan jij de rust nemen die je nodig hebt .ahh gossie , fijn dat je Diki mee kan nemen als je je moeder bezoekt :loveheart Diki zal het ook wel vreemd vinden en haar missen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 10 jul 2022, 19:39

Corrie schreef: ↑
10 jul 2022, 19:03
Ientje je hebt gedaan wat je kon, je moeder heeft nu zorg dicht bij en kan jij de rust nemen die je nodig hebt .ahh gossie , fijn dat je Diki mee kan nemen als je je moeder bezoekt :loveheart Diki zal het ook wel vreemd vinden en haar missen
Dank je Corrie. Ja diki is heel onrustig vandaag.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 11 jul 2022, 07:52

:cheer :loveheart

De jonge koolmees inderdaad is veilig opgehaald door de ouders. Het gebeurd weleens meer maar ik zie het niet altijd gelukkig. Dan droppen ze het jong gaan zelf eten halen om te voeren. Maar het duurde zo lang, ze wachten tot het helemaal weer veilig is in hun ogen. Eerst zat hij met zijn oogjes dicht maar later begon hij wakker te worden en bleef netjes zitten. Ik heb wel de wacht gehouden met het oog op katten :cool
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 11 jul 2022, 07:55

Lise schreef: ↑
09 jul 2022, 18:15
Na bijna twee weken vanochtend eindelijk weer eens naar de polder geweest met de mannen. Door Corona had ik niet de puf om grote wandelingen te maken. Ik ben niet echt heel ziek geweest, maar totaal geen eetlust en dus weinig tot niet eten. Daar knapt een mens niet van op. Nog steeds is eten een "dingetje". Had gisterenavond ineens trek in pizza, dus om 21.00 uur pizza opgehaald bij Domino's. Helaas dit viel ook weer tegen. Gaat vast wel weer goedkomen.
Lekker weer door de polder gestruind :goedzo straks met drie mannen :wow Afbeelding

Beetje boullion/soep misschien proberen :geenidee
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 11 jul 2022, 12:23

Betrapt , hoop niet dat ze zit te kakken :mrgreen :gniffel
Later gekeken, gelukkig niet
Afbeelding
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 11 jul 2022, 15:47

Lentje je heeft altijd je moeder goed verzorgt en nu is ze in goede handen
Zeker lief dat Diki mee op bezoek mag.
Niks gevonden Corrie van die kat.
Wat fijn dat het koolmees gevonden is :cheer
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 11 jul 2022, 16:17

Ientje schreef: ↑
10 jul 2022, 15:00
Ik meld me weer. Heftige dagen gehad. Afgelopen vrijdag is mijn ma naar een verpleeghuis gegaan in een gemeente verderop. Het moest, maar het doet zo zeer dat ik het niet vol kon houden. Ze krijgt nu morfine tegen benauwdheid en slaapt, dut bijna continue. Gisteren was ik bij haar en ze had het volgens mij niet echt door. Wel diki, ha diki mompelde ze. Vreselijk om iemand zo achteruit te zien gaan.
Sinds vrijdag slaap ik geloof io de hele middag en de nacht. Heerlijk die tour de france, kan je heerlijk op slapen.
Ondanks dat je weet dat het beter in om de zorg voor je moeder uit handen te geven, voelt het niet zo en doet het pijn om haar naar het verpleeghuis te brengen. Echt meis, dit is voor zowel je moeder als voor jou beter. Jij kunt nu je rust pakken en als je je moeder bezoekt er voor haar zijn.
Fijn dat Diki mee mag naar je moeder.

Ientje

Bericht door Ientje » 11 jul 2022, 19:59

Dank jullie wel, morgen ga ik weer naar ma toe.

Gelukkig koolmees weer goed aangekomen

.

Marga.

Bericht door Marga. » 12 jul 2022, 07:55

Ientje schreef: ↑
10 jul 2022, 15:00
Het valt niet mee voor je Ientje maar hoe moeilijk ook uiteindelijk is het voor jou en je moeder beter, nu maar uitrusten.

Marga.

Bericht door Marga. » 12 jul 2022, 07:55

Jo-Anne schreef: ↑
11 jul 2022, 07:52
:cheer :loveheart

De jonge koolmees inderdaad is veilig opgehaald door de ouders. Het gebeurd weleens meer maar ik zie het niet altijd gelukkig. Dan droppen ze het jong gaan zelf eten halen om te voeren. Maar het duurde zo lang, ze wachten tot het helemaal weer veilig is in hun ogen. Eerst zat hij met zijn oogjes dicht maar later begon hij wakker te worden en bleef netjes zitten. Ik heb wel de wacht gehouden met het oog op katten :cool
Fijn dat het meesje toch verzorgd werd.

Marga.

Bericht door Marga. » 12 jul 2022, 07:57

Sterkte en succes bij de mri Truus.

Ientje

Bericht door Ientje » 12 jul 2022, 07:58

Goedemorgen. Weer als een klein osje geslapen, tot 6 uur, heerlijk gelopen in een
Heel stil parkje.,
Zo naar mijn ma, ik ben bang hoe ik haar aan zal treffen,

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 12 jul 2022, 08:47

Truus sterkte vandaag aan wat heerlijks denken dit bijvoorbeeld jou Luca
Afbeelding
en wat moet moet zoals je zelf altijd zegt, vind je moedig hoor dikke knuff :blommetje :love
Afbeelding

Plaats reactie