Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Ientje

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Ientje » 28 aug 2022, 13:56

Goedemiddag.
Net een stuk gelopen, ik dacht ik ga Corrie opzoeken, maar ja ik weet niet waar ze precies woont.,toch lekker bij haar in de buurt gelopen. :goedzo

Heerlijk weer is het nu, fris windje zelfs.

Corrie

Bericht door Corrie » 28 aug 2022, 18:48

Ientje schreef: ↑
28 aug 2022, 13:56
Goedemiddag.
Net een stuk gelopen, ik dacht ik ga Corrie opzoeken, maar ja ik weet niet waar ze precies woont.,toch lekker bij haar in de buurt gelopen. :goedzo

Heerlijk weer is het nu, fris windje zelfs.
Je hebt een behoorlijk stuk gelopen :lopen net nog niet bij mij in de buurt en was ook nog is niet thuis, was naar City om te winkelen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 29 aug 2022, 10:18

Klopt ik denk dat jij meer richting de kvn woont. Dat is wel heel ver lopen,maakt niet uit , toch lekker gewandeld.

Marga.

Bericht door Marga. » 29 aug 2022, 11:31

Goede morgen. De vakantie is hier ook weer voorbij, de scholen zijn weer begonnen. Als de scholen weer begonnen zijn en het eenmaal september is zitten we voor mijn gevoel ook zo weer in december. Het is hier zwaar bewolkt, ik heb de was op hoop van zegen toch buiten gehangen. Vanmiddag ga ik rustig lezen maar zo eerst Lotus borstelen en knippen waar dit nodig is b.v.b. rond haar pootjes.

Corrie

Bericht door Corrie » 30 aug 2022, 08:14

@ Marga
Hier is de vakantietijd ook voorbij , merk het meteen
' s morgens vroeg met lopen , al veel meer mensen op de been
September is voor mij nog iets van een zomermaand , eenmaal okt dan kijk ik uit naar de Kersttijd :xhahaho
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 30 aug 2022, 08:27

Klopt, hier ook weer heel druk in de straat, we wonen tegenover drie scholen. Weer de oude routine, vroeg een kort plas rondje na half tien kan ik hier weer lopen.

Gisteren naar de podoloog geweest voor mijn voeten met ontstoken pees aanhechtingen. Hij raadt mij ook aan terug te gaan naar de othopeed. Hij heeft goed advies gegeven. Probleem zijn mijn veel te mobiele enkelbanden en het continue zwikken, dat geeft iedere keer een dreun aan de pezen.. Gips zal de oorzaak enkelbanden waarschijnlijk niet wegnemen want dan verslappen de spieren nog meer, dus nog meer kans op zwikken. Hij denkt aan aangepaste schoenen. Maar dan vraag ik mij af of ik bij een orthopeed hoor. (Hobby orthopeed is opereren...., maar ook dat maakt de enkelbanden niet stugger.) Kortom eigenlijk hetzelfde als de orthopeed zei. We kunnen dit en dat maar ervaringen ermee zijn niet echt goed. Maar omdat er nu twee voeten zijn, moet ik eerst voor de andere voet een verwijzing halen. Je houdt het niet voor mogelijk, hoe wordt de zorg duur. Kortom voor vrijdag afspraak,bij de huisarts.
Diki gaat steeds beter, podoloog had amper door dat ze erbij was. Ze gaat gelijk liggen en komt overeind als we naar huis gaan. Donderdag de eindtest, denken jullie aan ons?

Wordt vervolgd.

Heerlijk weer is het nu, vestjes weer. Zelfs gisteravond een vest aan, met de ramen open.

Corrie

Bericht door Corrie » 30 aug 2022, 08:37

Wat ik nou zag vanochtend, loop richting ingang wielerpark, hè loopt daar nou een paard :surprised
Gelukkig had ik jut en jul nog aan de riem :lopen
Denk zal die ontsnapt zijn bij de manege maar nee hoor verder lopend zie ik een piepklein tentje, net groot genoeg om in te liggen want er lagen allerlei spullen buiten ( niet in het gras maar op verhard stuk)
Conclusie ,iemand die een soort vakantie houd trekkend door het land per paard
Jammer had de phone niet bij me.
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 30 aug 2022, 09:52

Corrie schreef: ↑
30 aug 2022, 08:14
@ Marga
Hier is de vakantietijd ook voorbij , merk het meteen
' s morgens vroeg met lopen , al veel meer mensen op de been
September is voor mij nog iets van een zomermaand , eenmaal okt dan kijk ik uit naar de Kersttijd :xhahaho
Daar kan ik echt naar uit kijken maar eerst het Sinterklaasfeest met mijn kinderen en kleinkinderen, hier geniet ik ook altijd van.

Marga.

Bericht door Marga. » 30 aug 2022, 09:57

Ientje schreef: ↑
30 aug 2022, 08:27
Klopt, hier ook weer heel druk in de straat, we wonen tegenover drie scholen. Weer de oude routine, vroeg een kort plas rondje na half tien kan ik hier weer lopen.

Gisteren naar de podoloog geweest voor mijn voeten met ontstoken pees aanhechtingen. Hij raadt mij ook aan terug te gaan naar de othopeed. Hij heeft goed advies gegeven. Probleem zijn mijn veel te mobiele enkelbanden en het continue zwikken, dat geeft iedere keer een dreun aan de pezen.. Gips zal de oorzaak enkelbanden waarschijnlijk niet wegnemen want dan verslappen de spieren nog meer, dus nog meer kans op zwikken. Hij denkt aan aangepaste schoenen. Maar dan vraag ik mij af of ik bij een orthopeed hoor. (Hobby orthopeed is opereren...., maar ook dat maakt de enkelbanden niet stugger.) Kortom eigenlijk hetzelfde als de orthopeed zei. We kunnen dit en dat maar ervaringen ermee zijn niet echt goed. Maar omdat er nu twee voeten zijn, moet ik eerst voor de andere voet een verwijzing halen. Je houdt het niet voor mogelijk, hoe wordt de zorg duur. Kortom voor vrijdag afspraak,bij de huisarts.
Diki gaat steeds beter, podoloog had amper door dat ze erbij was. Ze gaat gelijk liggen en komt overeind als we naar huis gaan. Donderdag de eindtest, denken jullie aan ons?

Wordt vervolgd.

Heerlijk weer is het nu, vestjes weer. Zelfs gisteravond een vest aan, met de ramen open.
Ik neem aan dat je met je slechte enkelbanden al op hoge stevige schoenen loopt? Ik denk wel dat je voor deze problemen echt bij een orthopeed hoort.
Goed dat Diki netjes bleef liggen, ik zal donderdag aan jullie denken maar het gaat jullie zeker lukken.

Marga.

Bericht door Marga. » 30 aug 2022, 10:00

30 aug 2022, 08:37
Wat ik nou zag vanochtend, loop richting ingang wielerpark, hè loopt daar nou een paard :surprised
Denk zal die ontsnapt zijn bij de manege maar nee hoor verder lopend zie ik een piepklein tentje, net groot genoeg om in te liggen want er lagen allerlei spullen buiten ( niet in het gras maar op verhard stuk)
Wat leuk. Ik heb vroeger wel eens een stel op de camping ontmoet dat door Nederland trok met een ezel, die hadden veel bekijks.

Ientje

Bericht door Ientje » 30 aug 2022, 10:03

Wat .leuk Corrie, en dat dat paard dan in de buurt blijft, fijn om zo een trektocht te maken,

Ientje

Bericht door Ientje » 30 aug 2022, 10:04

Marga,,ik loop zomer en winter innhoge schoenen, goedgekeurd door de podoloog, maar ik zwik er net zo hard in.

Jo-Anne
Site Admin

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth

Bericht door Jo-Anne » 30 aug 2022, 12:25

Yvonne schreef: ↑
16 aug 2022, 21:43
Ik ben minder online geweest de laatste tijd. Er speelt hier heel veel en ons leven is erg verandert. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed met tijd dus geen ramp, maar dat is de reden. Het is te prive om hier te typen.
Met Molly en Gizmo is alles okidokie.
Net terug uit London samen met mijn oudste dochter een stedentrip gedaan, was er al wel geweest, maar wat een stad is dat :wow
Verder ben ik weer gaan werken. Ik werk nu in de horeca van dinsdag tot vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur perfecte tijden, kan ik s’ochtends toch gewoon nog naar de sportschool en geen avonden en weekenden.
Zal weer meer online komen :zwaai
Hey meis altijd gezellig als je er weer bent. Dus grote veranderingen in je leven. :xlove

Heb je al bier getapt op je nieuwe werk? :)
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 30 aug 2022, 14:10

Goed dat je de hondjes nog aan de lijn had
Zal ook een donderdag aan jullie denken
Hier flauw zonnetje lekker zo van mij mag het zo blijven tot de kerst.
Ga niet zo lekker met me de pijn wordt steeds erger.
Fijne dag verder.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 30 aug 2022, 15:15

Ja, ik heb hierover gelezen. Man en paard lopen naar de verste kant van China. Ik weet niet precies meer uit welk land hij is vertrokken. Wel super gaaf.

Lise

Bericht door Lise » 30 aug 2022, 15:28

Vanaf maandag 12 september ga ik weer meer werken. I.p.v. afbouwen dus weer opbouwen :) .

Ik ben gevraagd voor een leuke functie, waarin ik tot mei 2022 ook gewerkt heb. I.p.v. de drie ochtenden die ik nu werk, ga ik weer 32 uur aan de bak. School heeft mij blijkbaar nodig, dus heb ik gevraagd/geeist om vier ochtenden op school aanwezig te zijn en de rest van mijn werkuren thuis te werken. Is geen probleem en kan. Ik blij, school blij.

BTW per 1-1-2023 stop ik echt met (betaald) werk.

Corrie

Bericht door Corrie » 31 aug 2022, 08:20

Ben je net gewend aan veel vrije tijd en hup daar gaat Lise weer volop aan de bak :wave
Fijn dat je het zo kon regelen en geeft je denk ik best een goed gevoel dat ze je nog niet kunnen missen
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 31 aug 2022, 18:52

Corrie Ja ik heb het ook gezien , vorige week donderdag was ik aan het fietsen en toen zag ik hem ook!
Vandaag stond er een foto met verhaal in ons plaatselijke week krantje.

Afbeelding
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Ientje

Bericht door Ientje » 01 sep 2022, 07:32

Wow wat een onderneming. was het dat paard Corrie?

Lise, fijn dat je weer kan doen wat je leuk vindt. Zal mij benieuwen of je volgend jaar echt ophoudt,

Vaanmorgen de eindtest van diki. Ben benieuwd.

Gistermiddag was ik te vroeg met uitlaten van diki,, maar ja die wil altijd wel wandelen.,maar om half negen in de avond moest ze toch echt weer... geen probleem, de tuin is geduldig genoeg aarde, inmiddels zand.
Helaas wilde ze toen om half elf niet meer :gniffel en vanmorgen tegen zes uur een woefje. En toen een kef. Tja toen ben ik er maar uit gegaan en ze moest echt heel nodig, de schat.,nu maar hopen dat het woefje daarvoor was, en dat er geen muis door de kamer liep. Buren hebben muizen in huis.

Marga.

Bericht door Marga. » 01 sep 2022, 08:16

Succes met de eindtest van Diki Ientje.
Vervelend dat je ondanks de hoge schoenen nog steeds door je enkels zwikt.

Plaats reactie