Net een stuk gelopen, ik dacht ik ga Corrie opzoeken, maar ja ik weet niet waar ze precies woont.,toch lekker bij haar in de buurt gelopen.
Heerlijk weer is het nu, fris windje zelfs.
Je hebt een behoorlijk stuk gelopen

Daar kan ik echt naar uit kijken maar eerst het Sinterklaasfeest met mijn kinderen en kleinkinderen, hier geniet ik ook altijd van.
Ik neem aan dat je met je slechte enkelbanden al op hoge stevige schoenen loopt? Ik denk wel dat je voor deze problemen echt bij een orthopeed hoort.Ientje schreef: ↑30 aug 2022, 08:27Klopt, hier ook weer heel druk in de straat, we wonen tegenover drie scholen. Weer de oude routine, vroeg een kort plas rondje na half tien kan ik hier weer lopen.
Gisteren naar de podoloog geweest voor mijn voeten met ontstoken pees aanhechtingen. Hij raadt mij ook aan terug te gaan naar de othopeed. Hij heeft goed advies gegeven. Probleem zijn mijn veel te mobiele enkelbanden en het continue zwikken, dat geeft iedere keer een dreun aan de pezen.. Gips zal de oorzaak enkelbanden waarschijnlijk niet wegnemen want dan verslappen de spieren nog meer, dus nog meer kans op zwikken. Hij denkt aan aangepaste schoenen. Maar dan vraag ik mij af of ik bij een orthopeed hoor. (Hobby orthopeed is opereren...., maar ook dat maakt de enkelbanden niet stugger.) Kortom eigenlijk hetzelfde als de orthopeed zei. We kunnen dit en dat maar ervaringen ermee zijn niet echt goed. Maar omdat er nu twee voeten zijn, moet ik eerst voor de andere voet een verwijzing halen. Je houdt het niet voor mogelijk, hoe wordt de zorg duur. Kortom voor vrijdag afspraak,bij de huisarts.
Diki gaat steeds beter, podoloog had amper door dat ze erbij was. Ze gaat gelijk liggen en komt overeind als we naar huis gaan. Donderdag de eindtest, denken jullie aan ons?
Wordt vervolgd.
Heerlijk weer is het nu, vestjes weer. Zelfs gisteravond een vest aan, met de ramen open.
Wat leuk. Ik heb vroeger wel eens een stel op de camping ontmoet dat door Nederland trok met een ezel, die hadden veel bekijks.Corrie schreef: ↑30 aug 2022, 08:37Wat ik nou zag vanochtend, loop richting ingang wielerpark, hè loopt daar nou een paard![]()
Gelukkig had ik jut en jul nog aan de riem![]()
Denk zal die ontsnapt zijn bij de manege maar nee hoor verder lopend zie ik een piepklein tentje, net groot genoeg om in te liggen want er lagen allerlei spullen buiten ( niet in het gras maar op verhard stuk)
Conclusie ,iemand die een soort vakantie houd trekkend door het land per paard
Jammer had de phone niet bij me.
Hey meis altijd gezellig als je er weer bent. Dus grote veranderingen in je leven.Yvonne schreef: ↑16 aug 2022, 21:43Ik ben minder online geweest de laatste tijd. Er speelt hier heel veel en ons leven is erg verandert. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed met tijd dus geen ramp, maar dat is de reden. Het is te prive om hier te typen.
Met Molly en Gizmo is alles okidokie.
Net terug uit London samen met mijn oudste dochter een stedentrip gedaan, was er al wel geweest, maar wat een stad is dat![]()
Verder ben ik weer gaan werken. Ik werk nu in de horeca van dinsdag tot vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur perfecte tijden, kan ik s’ochtends toch gewoon nog naar de sportschool en geen avonden en weekenden.
Zal weer meer online komen![]()

Ja, ik heb hierover gelezen. Man en paard lopen naar de verste kant van China. Ik weet niet precies meer uit welk land hij is vertrokken. Wel super gaaf.Corrie schreef: ↑30 aug 2022, 08:37Wat ik nou zag vanochtend, loop richting ingang wielerpark, hè loopt daar nou een paard![]()
Denk zal die ontsnapt zijn bij de manege maar nee hoor verder lopend zie ik een piepklein tentje, net groot genoeg om in te liggen want er lagen allerlei spullen buiten ( niet in het gras maar op verhard stuk)

Corrie Ja ik heb het ook gezien , vorige week donderdag was ik aan het fietsen en toen zag ik hem ook!Corrie schreef: ↑30 aug 2022, 08:37Wat ik nou zag vanochtend, loop richting ingang wielerpark, hè loopt daar nou een paard![]()