Ja is hier toch ook zo, nog steeds geen AH online. Wel jammer vind ik. En voor zo`n grote keten.Marga. schreef: ↑03 mar 2023, 09:01Normaal gesproken kun je ook bij de ah bestellen maar dit kan hier niet online. Ik moet de ah in Loppersum bellen en dan mijn boodschappenlijstje doorgeven, die bezorgen dan de boodschappen. Maar in Loppersum hebben ze lang zo veel keuze niet als bij de Jumbo, dat is maar een kleine ah. Je kunt hier ook je boodschappen door de Plus laten bezorgen, dan gaat het net als bij de ah maar het komt dan uit Spijk.Jo-Anne schreef: ↑02 mar 2023, 09:52Kun je ook bij AH bestellen Marga?Marga. schreef: ↑24 feb 2023, 09:34Goede morgen. Ik hoop dat je niet ziek bent geworden Truus. De honden zijn uit geweest, het plenst hier dus we hebben het kort gehouden. Ik zit nu op de boodschappen te wachten die zullen zo wel komen, zo fijn en makkelijk dat dit kan. Kon ik de boodschappen niet online bestellen dan denk ik niet dat ik hier zou blijven wonen, er is hier niets. Natuurlijk zouden mijn kinderen met mij mee willen om boodschappen te doen, dit is prima voor een keertje maar ik blijf liever onafhankelijk, mijn kinderen die in de buurt wonen en omgeving houden mij hier.
![]()
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Nou zeker hoor voor mij zou dat een drukke dag zijn
Fijn kappertje aan huis
Zonder een roesje kat Nemo zijn nageltjes?

Veel plezier IentjeIentje schreef: ↑03 mar 2023, 08:18Ik zit net aan mijn ontbijtje en dan zit diki opeens naast me. Ze is inmiddels weer weg, maar toch even gezellig.
Zometeen ga ik koffie drinken op een overdekt terras, dat doe ik een aantal leren per jaar, met een vriendin, even gezellig bijkletsen. Zo gezellig en ik jeb zin in een cappucino.
Daarna of ervoor, ga ik naar de bakker en de dierenwinkel,
Fijne dag allemaal.
Gaat Diki ook mee?
Te gekke foto van Diki aan tafel

Ik zit er niet mee, ik ben tevreden over de Jumbo.Jo-Anne schreef: ↑03 mar 2023, 09:30Ja is hier toch ook zo, nog steeds geen AH online. Wel jammer vind ik. En voor zo`n grote keten.Marga. schreef: ↑03 mar 2023, 09:01Normaal gesproken kun je ook bij de ah bestellen maar dit kan hier niet online. Ik moet de ah in Loppersum bellen en dan mijn boodschappenlijstje doorgeven, die bezorgen dan de boodschappen. Maar in Loppersum hebben ze lang zo veel keuze niet als bij de Jumbo, dat is maar een kleine ah. Je kunt hier ook je boodschappen door de Plus laten bezorgen, dan gaat het net als bij de ah maar het komt dan uit Spijk.![]()
Hij heeft al Gabapentine gehad, hier worden katten rustig van. De laatste keer was hij toen hij weer thuis was totaal instabiel dus ik heb hem nu een halve capsule gegeven. Ik wil geen kans lopen dat hij ergens af valt.
Veel plezier! cappuccino met caramel sous is ook erg lekker, koop ik meestal bij de Hema.Ientje schreef: ↑03 mar 2023, 08:18Ik zit net aan mijn ontbijtje en dan zit diki opeens naast me. Ze is inmiddels weer weg, maar toch even gezellig.
Zometeen ga ik koffie drinken op een overdekt terras, dat doe ik een aantal leren per jaar, met een vriendin, even gezellig bijkletsen. Zo gezellig en ik jeb zin in een cappucino.
Daarna of ervoor, ga ik naar de bakker en de dierenwinkel,
Fijne dag allemaal.
Weer terug.
Ik bestel de boodschappen meestal bij de plus, een x in de zoveel weken bij de jumbo. De jumbo heeft toch weer een ander assortiment maar ik vind ze niet voordeliger.
Ja diki is meegeweest. Kom ik bij de bakker, heeft ze haar hesje aan, grote letters staat er assistentiehond op , vraagt de medewerker, is het een assistentie hond? Tja het is bekend he, lezen is erg moeilijk voor veel mensen
Bij de koffie legde ik een kleedje op de grond, dik fleece, lekker warm. Nee zegt diki ik ga er naast zitten en dan bibber ik maar. Tja, eigenwijs.....
Cappucino was heerlijk.met een koekje.
Ik bestel de boodschappen meestal bij de plus, een x in de zoveel weken bij de jumbo. De jumbo heeft toch weer een ander assortiment maar ik vind ze niet voordeliger.
Ja diki is meegeweest. Kom ik bij de bakker, heeft ze haar hesje aan, grote letters staat er assistentiehond op , vraagt de medewerker, is het een assistentie hond? Tja het is bekend he, lezen is erg moeilijk voor veel mensen
Bij de koffie legde ik een kleedje op de grond, dik fleece, lekker warm. Nee zegt diki ik ga er naast zitten en dan bibber ik maar. Tja, eigenwijs.....
Jumbo zeker niet goedkoop maar de enige waar ik zelf naar toe kan lopen , volgens m'n zus plus Ijsselstein ook duur
Ik ben nog niet zo ver omde boodschappen online te bestellen
Tja Ientje ze verwachten geen Laso Apsa als hulphond
Hihi en lekker eigenwijs jou Diki
Ik ben nog niet zo ver omde boodschappen online te bestellen
Tja Ientje ze verwachten geen Laso Apsa als hulphond
Hihi en lekker eigenwijs jou Diki

Oh hartstikke leuk dat Diki erbij was. Soms willen de mensen wat vragen maar durven ze misschien niet en beginnen ze op zo`n manier. Tis niet altijd negatief. Wel duidelijk hesje i.i.g.Ientje schreef: ↑03 mar 2023, 12:47Weer terug.
Ja diki is meegeweest. Kom ik bij de bakker, heeft ze haar hesje aan, grote letters staat er assistentiehond op , vraagt de medewerker, is het een assistentie hond? Tja het is bekend he, lezen is erg moeilijk voor veel mensen![]()
Bij de koffie legde ik een kleedje op de grond, dik fleece, lekker warm. Nee zegt diki ik ga er naast zitten en dan bibber ik maar. Tja, eigenwijs.....![]()
Whaaa hoe bedoel je eigenwijs, jij je best doen met je kleedje

Ik kan mij voorstellen dat ze niet gelijk verwachten dat Diki een hulphond is. In de taxi zat ik eens met een vrouw die had o.a. een chihuahua als hulphond, dit verwacht je ook niet. Maar de chihuahua was er op getraind om gedragsveranderingen te herkennen bij een naderende hipo door suikerziekte en kon zijn baasje tijdig waarschuwen.
Het was gisteren drama met Nemo bij de dierenarts, hij was gemeen en wilde aanvallen waardoor de da assistente zijn nagels niet durfde te knippen. Onderschat geen boze Nemo dus dinsdag kunnen we weer heen maar dan krijgt hij weer een hele Gabapentine, ik had hem een halve gegeven omdat hij de vorige keer na een hele tot diep in de nacht instabiel was. Zolang hij instabiel is moet hij maar in een grote bench zodat hij nergens kan afvallen. Wel ergerlijk dat we onverrichter zake weer naar huis konden en dinsdag weer heen moeten.
Nu maar hopen dat meneer dinsdag wel meewerkt, het zal niet de eerste keer zijn dat hij onder narcose moet voor het knippen van zijn nagels.

Het was gisteren drama met Nemo bij de dierenarts, hij was gemeen en wilde aanvallen waardoor de da assistente zijn nagels niet durfde te knippen. Onderschat geen boze Nemo dus dinsdag kunnen we weer heen maar dan krijgt hij weer een hele Gabapentine, ik had hem een halve gegeven omdat hij de vorige keer na een hele tot diep in de nacht instabiel was. Zolang hij instabiel is moet hij maar in een grote bench zodat hij nergens kan afvallen. Wel ergerlijk dat we onverrichter zake weer naar huis konden en dinsdag weer heen moeten.
Nu maar hopen dat meneer dinsdag wel meewerkt, het zal niet de eerste keer zijn dat hij onder narcose moet voor het knippen van zijn nagels.

Goede morgen allen. Er ligt hier wat hagel maar het zonnetje schijnt al zal dat aan de wolken te zien niet lang duren. Straks naar mijn jarige schoondochter. Gisteren ben ik naar een dressuurwedstrijd in het dorp geweest waar mijn dochter ook aan mee deed, ze werd twee keer tweede.
Ik zet de
in mijn fototopic.
in mijn fototopic.Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Gefeliciteerd met je schoondochter Marga
complimentjes voor je dochter en uiteraard haar paard samen op de 2e plaats 

Goede morgen. Vanmiddag is het weer zo ver, kat Nemo moet weer naar de da voor het knippen van zijn nagels. Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik duim dat meneer deze keer wel meewerkt.
Is het gelukt Marga?
Gelukkig wel maar hij was behoorlijk onder invloed van de Gabapentine en kon niet meer normaal lopen en viel steeds om. Ik heb hem toen ik met mijn kleinzoon mee ging naar zwemles met een kattenbak in een grote bench van Balou gezet dan kon hij tenminste nergens afvallen.
Goed dat hij zelf niet moest rijden danMarga. schreef: ↑09 mar 2023, 07:59Gelukkig wel maar hij was behoorlijk onder invloed van de Gabapentine en kon niet meer normaal lopen en viel steeds om. Ik heb hem toen ik met mijn kleinzoon mee ging naar zwemles met een kattenbak in een grote bench van Balou gezet dan kon hij tenminste nergens afvallen.

Gelukkig is het weer achter de rug

Gelukkig wel, over zes weken weer de afspraak staat al.Jo-Anne schreef: ↑09 mar 2023, 13:08Goed dat hij zelf niet moest rijden danMarga. schreef: ↑09 mar 2023, 07:59Gelukkig wel maar hij was behoorlijk onder invloed van de Gabapentine en kon niet meer normaal lopen en viel steeds om. Ik heb hem toen ik met mijn kleinzoon mee ging naar zwemles met een kattenbak in een grote bench van Balou gezet dan kon hij tenminste nergens afvallen.![]()
Gelukkig is het weer achter de rug![]()
Wat een ellende iedere keer, en wat een superleuk plaatje.
Maar voor nu weer even achter de rug.,
Wat een verschil is er tussen katten. Als ik dan aan ike denk, mijn kat, geen idee dat nagels knippen moeilijk kon zijn. Ik zette hem op schoot en knipte een voor een alle nageltjes. Tot een vriendin van mijn ma dit zag en zei, ohhh wil ke dit bij Mikkie ook doen? Ja hoor geen probleem. Verdikkie het hele huis door om de kat te vangen als ik mijn hoofd maar binnen de deur had. En als we hem dan eindelijk hadden........ vriendin hield de kat stevig vast en ik nam de teen die voor mij kwam op een moment.
En dan is dit nog beter te doen dan bij Nemo.
Maar voor nu weer even achter de rug.,
Wat een verschil is er tussen katten. Als ik dan aan ike denk, mijn kat, geen idee dat nagels knippen moeilijk kon zijn. Ik zette hem op schoot en knipte een voor een alle nageltjes. Tot een vriendin van mijn ma dit zag en zei, ohhh wil ke dit bij Mikkie ook doen? Ja hoor geen probleem. Verdikkie het hele huis door om de kat te vangen als ik mijn hoofd maar binnen de deur had. En als we hem dan eindelijk hadden........ vriendin hield de kat stevig vast en ik nam de teen die voor mij kwam op een moment.
En dan is dit nog beter te doen dan bij Nemo.