Ach Marga, droevig nieuwsMarga. schreef: ↑16 jun 2023, 13:37Zo ben je aan het puppy knuffelen en dan weer bij het in laten slapen van een hond.
De hond van mijn zoon is al geruime tijd ziek, veel drinken en plassen, iedere dag spugen en soms geeft hij pijn aan door te piepen maar waar hij pijn had was een raadsel.
Gisteren ben ik met mijn schoondochter mee naar de dierenarts geweest en wat we al bang voor waren gebeurde, de dierenarts adviseerde om de hond, een rottweiler van negenenhalf jaar in te laten slapen.
Hij had een vergrote blaas en was inmiddels incontinent en er speelde ook iets in zijn maag/darmen waardoor hij dagelijks moest spugen.
De dierenarts kon nog allerlei onderzoeken doen maar hij rade dit af omdat de uitkomst de zelfde zou zijn, dus de dierenarts had een sterk vermoeden wat er speelde.
Mijn schoondochter kon de beslissing over leven en dood niet nemen en wilde liever dat de dierenarts die nam maar dit kan natuurlijk niet.
Uiteindelijk heeft mijn zoon die vanaf zijn werk ook naar de dierenarts was gekomen de knoop door gehakt.
Heel verdrietig om mee te maken.
Rust zacht Colt.![]()
Colt is gisteren gecremeerd en vandaag kunnen ze hem weer ophalen.
Altijd moeilijk om de beslissing te nemen maar als ik het zo lees dan doe je dit toch uit liefde voor je hond
Rust zacht Colt