Nanopro washanden, van nanodoekjes.nl maar eerst even kijken of deze net zo goed zijn als die ene die ik nu heb. Je weet maar nooit wat er veranderd is in de jaren.Jo-Anne schreef: ↑29 dec 2023, 11:17Hoe heten die washandjes......Ientje schreef: ↑29 dec 2023, 10:39Het is een setje met vier washandjes, voor het drogen en zemen van gladde oppervlaktes, haha. Ik jeb gisteravind nog gemaild met de baas vd webshop, en mijn ervaring verteld. Hij gaat het op de site zetten.......
Heerlijk kleine drie kwartier gelopen, een knal in de verte. Zag dat het park, kokkebogaard voor Corrie, helemaal vuurwerkvrij is, alleen staan de borden op een stuk niet aan beide kanten, maar goed. Vorig jaar was het maar een strook, en daar hield men zich volgens mij redelijk aan. Nu dus ook het stuk bij de dierenweide..........![]()
Diki was een blij ei, zo fijn te zien dat er goede dagen zijn voor haar. Zelfs nog aan een grote langpoot hond gesnuffeld, hele lieve en rustige hond.
Fijne dag allemaal.![]()
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Kleine, stoere Kjeld. Zo jong en dan al behandeld worden in het Prinses Maxima Centrum.Jo-Anne schreef: ↑29 dec 2023, 11:16
Kjeld en zijn geluksijsje. © Danielle Bakker
De ijsjes van Kjeld (3) gaan als een speer: duizenden euro’s opgehaald voor oncologisch centrum
De 3-jarige Kjeld houdt van ijsjes: ‘Elke dag een ijsje, en ik word honderd’ is volgens zijn ouders het motto van de vrolijke peuter. Samen halen ze met de verkoop van stenen ijsjes geld op voor het Prinses Máxima Centrum, waar Kjeld zelf vaak komt voor de behandeling van een hersentumor.
Super foto van dit moedige mannetje, ik lees weleens een beetje over andere problemen en dan dit....![]()
![]()
als je naar hem kijkt en je ziet je eigen problemen denk je kom op zo klein en zo moedig en bovenal een prachtige lach.....
![]()
Als je dit leest, stellen in ieder geval mijn "probleempjes" niet voor.
Ach zo'n jochie toch en nog meerdere waar we niets over horenLise schreef: ↑29 dec 2023, 12:38Kleine, stoere Kjeld. Zo jong en dan al behandeld worden in het Prinses Maxima Centrum.Jo-Anne schreef: ↑29 dec 2023, 11:16
Kjeld en zijn geluksijsje. © Danielle Bakker
De ijsjes van Kjeld (3) gaan als een speer: duizenden euro’s opgehaald voor oncologisch centrum
De 3-jarige Kjeld houdt van ijsjes: ‘Elke dag een ijsje, en ik word honderd’ is volgens zijn ouders het motto van de vrolijke peuter. Samen halen ze met de verkoop van stenen ijsjes geld op voor het Prinses Máxima Centrum, waar Kjeld zelf vaak komt voor de behandeling van een hersentumor.
Super foto van dit moedige mannetje, ik lees weleens een beetje over andere problemen en dan dit....![]()
![]()
als je naar hem kijkt en je ziet je eigen problemen denk je kom op zo klein en zo moedig en bovenal een prachtige lach.....
![]()
Als je dit leest, stellen in ieder geval mijn "probleempjes" niet voor.
Idd ook mijn problemen vallen hierbij in het niets

Ik wil iedereen vast een rustige, gezellige jaarwisseling toewensen.
Er word hier wel vuurwerk afgestoken maar de honden reageren er weinig op, Balou sliep gisteren gewoon door best harde knallen heen.
Of dit door de Adaptil verdamper komt? Hopelijk gaat het vanavond als het echte geknal begint ook goed.
Er word hier wel vuurwerk afgestoken maar de honden reageren er weinig op, Balou sliep gisteren gewoon door best harde knallen heen.
Of dit door de Adaptil verdamper komt? Hopelijk gaat het vanavond als het echte geknal begint ook goed.
Het val hier nog mee,
Luca blaft alleen tegen de knallen maar is niet bang.
Luca blaft alleen tegen de knallen maar is niet bang.

Kreeg vanavond bloemen, zonder afzender, door topbloemen. Bedrijf heb ik gebeld, ze mogen niet een afzender doorgeven, maar gaan wel vragen of deze zich kenbaar wil maken bij mij.
Ik vind dit eng en niet leuk.
Ik vind dit eng en niet leuk.
Waarom vind je dit eng Ientje ?
Ik zou wel nieuwsgierig zijn maar intussen wel genieten van de bloemen

De bloemen zijn prachtig. Maar een kaartje met ik denk aan je....... je hoort rare dingen tegenwoordig
Raar zonder afzender. Ik zou ook echt heel nieuwsgierig zijn.
Had topbloemen wel het juiste adres dan?

@ Ientje
Stille aanbidder
Of misschien gewoon vergeten de naam er op te zetten
Benieuwd of je er nog van hoort
Stille aanbidder
Of misschien gewoon vergeten de naam er op te zetten
Benieuwd of je er nog van hoort