In de clep-bar word tv gekeken.......

Lijkt geenzins op vakantie nee omdat je moet. Ben ook benieuwd hoelang dit nog gaat duren waarschijnlijk toch nog wel wat langer als 6 april. Sommige mensen zijn hun hun hele huis aan het witten en zoYvonne schreef: ↑25 mar 2020, 21:50Hier alle vier nog gezond. Ben wel ietwat verkouden, maar al meer dan 2 weken en zit al weken hier vast, dus kan geen Corona zijn.
Begin wel Corona moe te worden, alhoewel we de dagen redelijk doorkomen, zou wat afleiding wel fijn zijn, maar dat is er niet. Poetsen, hond wandelen en series kijken en repeat :lol: . Klinkt bijna als vakantie, alleen alles wat gedwongen is voelt niet zo, als je begrijpt wat ik bedoel. Benieuwd hoe lang het nog duurt.

Ja en alhoewel ik het echt al kotsbeu ben denk ik toch dat 6 april te vroeg is en dat we onszelf in de vingers snijden. Ik verwacht het niet in elk geval.Jo-Anne schreef: ↑29 mar 2020, 20:04Lijkt geenzins op vakantie nee omdat je moet. Ben ook benieuwd hoelang dit nog gaat duren waarschijnlijk toch nog wel wat langer als 6 april. Sommige mensen zijn hun hun hele huis aan het witten en zoYvonne schreef: ↑25 mar 2020, 21:50Hier alle vier nog gezond. Ben wel ietwat verkouden, maar al meer dan 2 weken en zit al weken hier vast, dus kan geen Corona zijn.
Begin wel Corona moe te worden, alhoewel we de dagen redelijk doorkomen, zou wat afleiding wel fijn zijn, maar dat is er niet. Poetsen, hond wandelen en series kijken en repeat :lol: . Klinkt bijna als vakantie, alleen alles wat gedwongen is voelt niet zo, als je begrijpt wat ik bedoel. Benieuwd hoe lang het nog duurt.![]()

Diamond painting, leuk kunnen we het zienIentje schreef: ↑29 mar 2020, 08:51Goedemorgen. Hier alles gelukkig ook nog goed. Loop in de ochtend een redelijke ronde, met apport en oefeningetjes op een verlaten veldje. Alleen uitkijken de mac is dichtbij en er liggen veel zakjes met restjes. .......
Verder heel stil maar niet veel anders dan anders.
Ben veel bezig met mijn diamond painting, heel verslavend. Een plaat is af, de tweede mee begonnen. Eentje met kippen. Bijna op de helft. Heb een nwe besteld bij alie, die ik eerst weken zal laten, liggen. Alle post overigens blijft hier minimaal 3 dagen liggen voor ik iets lees.
Behalve pakjes, die pak ik gelijk uit en daarna handen wassen.
Ik vind de lucht schoner worden en heb in de nacht minder last vd a27 of a12 of de a2, we zitten hier midden tussen de snelwegen. Merk jij dat nu ook corrie?
Ons kennismakingswandeling zit er voorlopig nog niet in..
Ben benieuwd of voor de pasen de scholen nog open gaan.