Ben benieuwd ohhh je hebt de knoop doorgehakt Ientje. Ik vind het ook zo`n mooi ding. En dat met die tocht het is helemaal dicht.
het is feest, Daisy jarig
Re: het is feest, Daisy jarig
Wat een fijn topic is dit
zo lief.
Ben benieuwd ohhh je hebt de knoop doorgehakt Ientje. Ik vind het ook zo`n mooi ding. En dat met die tocht het is helemaal dicht.
het is altijd wel koud over de vloer.

Ben nieuwsgierig naar haar vacht vroeger. En nijntje waren zulke leuke foto`s ook voor de wedstrijd maar je had al ingestuurdJolanda schreef: ↑29 jul 2020, 19:45Haha, dat geeft toch niks.
Ze is korter dan ze ooit geweest is, maar ze ziet er zeker mooi uit. Haar vacht lijkt voller.
Och ze had vroeger zo'n prachtige vacht. Ik zal morgen de foto eens opzoeken.
Nijntje was een geslaagd cadeautje, ze is er helemaal dol op hihihi. Op naar haar 13e verjaardag.
Zit er een piep in Nijntje?

Alsnog gefeliciteerd en inderdaad een leuke “dogcave” nog nooit een gezien, wel voor katten.
Jo-Anne, ja ik heb er nog aan gedacht om de foto om te ruilen haha. Maar heb dat toch maar niet gedaan. Wist ook niet of dat wel mocht. Is bijna onmogelijk om een duidelijke foto met speelgoed te krijgen bij die stuiterbal
Er zitten trouwens twee piepers in nijntje, één in het hoofd en één in het lijf. Daarnaast kun je volgend Daisy heerlijk met nijntje schudden
Ik heb een nieuw topic geopend met foto's uit de oude doos. Daar staat Daisy met haar mooie volle vacht.
Dank je Yvonne.
Ik heb een nieuw topic geopend met foto's uit de oude doos. Daar staat Daisy met haar mooie volle vacht.
Dank je Yvonne.
Hij is onderweg de dogcave, misschien komt hij vandaag, ik hoop dat Diki het leuk vindt, ze ligt altijd onder de bank, stoel of bed, ze wil dus graag een dakje boven haar hoofd.
Zo leuk dat Daisy het konijn kan waarderen,
Zo leuk dat Daisy het konijn kan waarderen,
Ben heel benieuwd wat Diki er van gaat vinden.
Nijntje werd vanmorgen alweer mee gesleept naar de badkamer haha. Daar komt Daisy altijd zitten als ik ga douchen.
Nijntje werd vanmorgen alweer mee gesleept naar de badkamer haha. Daar komt Daisy altijd zitten als ik ga douchen.
Wel wat laat maar alsnog gefeliciteerd Daisy. 
Dat geeft toch niet, dank je wel Marga.